اهدای ۴۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان رفسنجانی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ۴۸۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان تحث پوشش اهدا شد. رضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان، عنوان کرد: در این هفته به همت خادمیاران رضوی شهرستان رفسنجان در آستانه سال جدید تحصیلی ۴۸۰ […]



دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ۴۸۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان تحث پوشش اهدا شد.

رضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان، عنوان کرد: در این هفته به همت خادمیاران رضوی شهرستان رفسنجان در آستانه سال جدید تحصیلی ۴۸۰ بسته نوشت‌افزار به محصلان محروم اهدا شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان با بیان اینکه بسته‌های لوازم تحصیلی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تهیه شده بود، افزود: بسته‌های آماده شده شامل کیف، پوشاک، کفش و نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و در برخی موارد نیز به صورت بُن خرید به آنان اهدا شده است تا بر اساس سلیقه خود اقدام به تهیه لوازم مورد نیازشان کنند.

 وی اظهار کرد: تهیه و توزیع لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند فرصتی برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است تا بیش از پیش به یاد همنوعان محروم خود باشند.

اسماعیلی ادامه داد: همچنین خادمیاران و یاوران رضوی کانون سیدالشهداء شهرستان رفسنجان بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، با پخت غذای گرم و توزیع آن، مددجویان زیادی را مهمان سفره پر برکت حضرت امام رضا علیه‌السلام کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان عنوان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی این کانون با پخت ۷۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با حفظ کرامت انسانی به خانواده‌های احسان‌پذیر و مخدومان این مجموعه تحویل دادند.

وی اظهار کرد: کانون خادمیاری جان‌نثاران حضرت علی اصغر علیه‌السلام رفسنجان هم با شناسایی یکی از خانواده‌های نیازمند بر اساس مشاهدات میدانی بلافاصله با تهیه بسته ارزاق شامل گوشت، برنج، رب گوجه فرنگی، مرغ، ماکارونی، سویا، حبوبات و قند به ارزش ۴ میلیون تومان به این خانواده اهدا کردند.

اسماعیلی ادامه داد: خادمیاران و یاوران رضوی کانون مسجد محمد رسول‌الله نیز با تأمین برخی اقلام جهیزیه شامل رختخواب، پتو و برخی اقلام سیسمونی نوزاد به یاری خانواده‌های نیازمندان شتافتند.  

دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان افزود: خادمان امام مهربانی‌ها در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود اقدام به تعمیر وسایل منزل یکی از مخدومان کردند که در مجموع برای انجام این اقدامات مبلغ ۱۷ میلیون تومان هزینه شد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین خادمان کانون تخصصی سلامت نیز در طرح «آقا حساب کردند» هزینه چشم پزشکی بیمار نیازمند تحت پوشش این کانون را به مبلغ ۴ میلیون تومان تأمین و پرداخت کردند.

انتهای خبر/ طهماسبی


اهدای ۴۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان رفسنجانی

منبع:آرمـان
? اهدای ۴۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان رفسنجانی