اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان امروز ۹ مرداد ماه مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان با کمک خیران در قالب شور حسینی و در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در کرمان برگزار شد. ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استان […]



نذیر کرمان/کرمان امروز ۹ مرداد ماه مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان با کمک خیران در قالب شور حسینی و در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در کرمان برگزار شد.

ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، گفت: اقلام جهیزیه شامل یک دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه اجاق گاز، یک دستگاه تلویزیون LED و یک دستگاه جارو برقی بە ارزش هر سری ۴۰ میلیون تومان است که تحویل زوج‌های تحت حمایت این نهاد می‌شود.

وی ارزش این تعداد جهیزیه را چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: از ابتدای سال جاری نیز ۵۶۰ فقره جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهدا شده است.

عسکری نژاد ادامه داد: سال ۱۴۰۲ نیز در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به زوج‌های نیازمند تحت حمایت ۵۶۴۸ سری جهیزیه به نوعروسان استان کرمان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۰۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد استان پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، گفت: امیدواریم با کمک مردم نوعدوست استان و خیران بتوانیم جهیزیه پشت نوبتی‌ها را نیز تامین کنیم.

انتهای پیام


اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان

منبع: ایـسنا
? اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان