اهدای دستگاه ام‌آر‌آی به بیمارستان رفسنجان

خیّر رفسنجانی دستگاه ام‌آرآی خریداری و به بیمارستان این شهر اهدا کرد. به گزارش فت فتو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این باره گفت: قرارداد ام‌آرآی فعلی با توجه به طول مدت قرارداد ده ساله به پایان رسیده بود  و خیّر سیدابوالقاسم احمدی  این دستگاه را خریداری  کرد تا بصورت خیریه همچنان  به فعالیت […]

خیّر رفسنجانی دستگاه ام‌آرآی خریداری و به بیمارستان این شهر اهدا کرد.

به گزارش فت فتو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این باره گفت: قرارداد ام‌آرآی فعلی با توجه به طول مدت قرارداد ده ساله به پایان رسیده بود  و خیّر سیدابوالقاسم احمدی  این دستگاه را خریداری  کرد تا بصورت خیریه همچنان  به فعالیت خود در بیمارستان‌ علی‌بن ابیطالب (ع) ادامه دهد و بخشی از عواید دستگاه نصیب محرومان و نیازمندان اعم از بیمار و غیربیمار براساس صلاحدید خیّر و خانواده آقای احمدی هزینه خواهد شد.

سیدابوالقاسم احمدی خیّر هم گفت: تصمیم گرفتم کار خیری برای شادی روح  مرحوم برادرم سیدعلی احمدی انجام دهم و درآمد حاصل از این دستگاه  صدقه جاریه برای برادرم شود.

 

 سیدعلی احمدی از خیران پشتیبان موکب خاتم‌الانبیاء (ص) بود  ودر زمان حیات خود کارهای خیر بزرگی انجام داد و برکت کارهای خیر بعد از حیات‌شان هم  به همت برادرش ادامه دارد.

امام جمعه رفسنجان نیزگفت :اقدام ارزشمند خیِّر در خرید دستگاه ام‌آرآی  با نام و یاد اباعبدالله الحسین (ع) برای استفاده بیماران صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام عسکری در باره تامین جهیزیه  دختران دم‌بخت نیازمند افزود:: تاکنون هزار و ۲۰۰ نفر برای دریافت جهیزیه ثبت‌نام کردند و در حال تهیه جهیزیه هستیم که اگر خیران در این زمینه همکاری کنند می‌توانیم برای فرستادن این دختران به خانه بخت گام برداریم.

 




اهدای دستگاه ام‌آر‌آی به بیمارستان رفسنجان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? اهدای دستگاه ام‌آر‌آی به بیمارستان رفسنجان