انهدام ۵ باند سرقت مسلحانه در شهرستان کهنوج | خبر کرمان

کهنوج_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۵ باند سرقت مسلحانه در این شهرستان منهدم و ۱۸ متهم دستگیر شده اند. به گزارش نذیر کرمان، امید رضایی، صبح یکشنبه گفت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح […]



کهنوج_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۵ باند سرقت مسلحانه در این شهرستان منهدم و ۱۸ متهم دستگیر شده اند.

به گزارش نذیر کرمان، امید رضایی، صبح یکشنبه گفت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقا امنیت عمومی در دستور کار دستگاه قضائی، نیروهای امنیتی و انتظامی کهنوج قرار گرفته است.

وی افزود: رصدهای اطلاعاتی، پایش مرزی و هماهنگی‌های قضائی انجام شده منتج به کشف و ضبط محموله‌های بزرگ قاچاق سلاح جنگی غیرمجاز و دستگیری ۱۸ متهم در این رابطه شد.

رضایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون مجموعاً در شهرستان کهنوج یک تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است افزود: در این رابطه ۵۵ نفر قاچاقچی، ۱۶۰ نفر خرده فروش و ۱۵۰ نفر معتاد دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون، ۳ طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان کهنوج رقم خورد که در این رابطه با کمک نیروهای گمنام امام زمان (عج) و نیروهای فراجا تعداد ۶۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

کد خبر ۶۲۵۵۰۲۸


انهدام ۵ باند سرقت مسلحانه در شهرستان کهنوج

منبع: مــهر
? انهدام ۵ باند سرقت مسلحانه در شهرستان کهنوج