انهدام یک کوره تولید زغال غیرمجاز در فاریاب

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از انهدام یک باب کوره تولید زغال غیرمجاز در شهرستان فاریاب خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از فاریاب خبر یک باب کوره تولید زغال غیرمجاز در فاریاب کشف و منهدم شد.   محمد بهبودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان […]



رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از انهدام یک باب کوره تولید زغال غیرمجاز در شهرستان فاریاب خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از فاریاب خبر یک باب کوره تولید زغال غیرمجاز در فاریاب کشف و منهدم شد.

 
محمد بهبودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از انهدام یک باب کوره تولید زغال غیر مجاز عصر امروز در شهرستان فاریاب خبر داد.
 
 رئیس منابع طبیعی شهرستان فاریاب گفت: مامورین پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان طی عملیات پایش و کنترل اراضی ملی موفق به کشف و انهدام یک باب کوره زغال ‌سازى غیر مجاز در اراضی ملی روستای گاو‌چاه بخش مرکزی این شهرستان شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیرمجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎‌‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
 
وی افزود : گشت‌زنی در راستای حفاظت از منابع طبیعی به صورت مستمر صورت می‌گیرد و یگان حفاظت به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت و برسی هرگونه اخبار در خصوص تصرف اراضی ملی، قطع درخت، آتش‌سوزی و… از طریق ۱۵۴۰ است.
 
منبع خبر:فاریاب خبر
انتهای خبر/م


انهدام یک کوره تولید زغال غیرمجاز در فاریاب

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? انهدام یک کوره تولید زغال غیرمجاز در فاریاب