انهدام باند شرارت و سرقت‌های مسلحانه در جنوب کرمان

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند شرارت و سرقت‌های مسلحانه در جنوب استان کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی مأموران پلیس اطلاعات کهنوج اعضای یک باند شرارت و سرقت مسلحانه مورد […]



کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند شرارت و سرقت‌های مسلحانه در جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی مأموران پلیس اطلاعات کهنوج اعضای یک باند شرارت و سرقت مسلحانه مورد شناسایی قرار گرفتند و سحرگاه امروز در یک عملیات منسجم ۴ نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس اطلاعات، از محل مخفیگاه این باند شرارت دو قبضه سلاح گرم جنگی و شکاری، تعداد ۴ دستگاه پژو پارس و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

دادستان کهنوج اعلام کرد: اعضای این باند چندین فقره سرقت مسلحانه طلا و جواهرات، احشام و منازل مسکونی در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده اند.

رضایی برخورد دستگاه قضا با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه را سخت و عبرت آموز دانست و گفت: مجازات‌های سنگین در انتظار سارقین مسلح خواهد بود.

کد خبر ۶۱۲۷۱۳۵


انهدام باند شرارت و سرقت‌های مسلحانه در جنوب کرمان

منبع: مــهر
? انهدام باند شرارت و سرقت‌های مسلحانه در جنوب کرمان