انهدام باند سارقان با ۳ فقره سرقت در شهرستان کوهبنان

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان از شناسایی و دستگيری سه عضو يک باند سرقت منزل با کشف سه فقره سرقت طلا و جواهرات در شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ رضا اسلامی گفت: در پی وقوع يک مورد سرقت منزل در شهر کوهبنان، مأموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی با […]



فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان از شناسایی و دستگيری سه عضو يک باند سرقت منزل با کشف سه فقره سرقت طلا و جواهرات در شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ رضا اسلامی گفت: در پی وقوع يک مورد سرقت منزل در شهر کوهبنان، مأموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به‌شناسایی عامل اصلی سرقت شدند.

 
فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان افزود: در اين راستا به‌سرعت يک تيم از مأموران پليس آگاهی با اخذ نيابت قضایی به شهرستان کرمان عزيمت و در يک عمليات غافلگيرانه متهم مورد نظر را دستگير کردند که اين فرد در بازجويی‌های بعدی به ارتكاب سرقت‌های متعدد با مشاركت دو نفر از همدستان‌اش در شهرستان کوهبنان اقرار کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: در ادامه نيز با تلاش شبانه‌روزی مأمورین اداره مبارزه با سرقت هر سه عضو اين باند در عمليات‌های متعدد دستگير و در تحقيقات تکميلي به سه فقره سرقت طلا و جواهرات از منزل شهروندان به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال، اعتراف کردند و پس از صدور قرار قضایی راهی زندان شدند.

 

انتهای خبر/س


انهدام باند سارقان با ۳ فقره سرقت در شهرستان کوهبنان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? انهدام باند سارقان با ۳ فقره سرقت در شهرستان کوهبنان