انقلاب زیباسازی و مدرنیته در شهرستان جیرفت

شهردار جیرفت گفت: جیرفت متمدن‌ترین شهر جهان است و باید شهری مدرن و زیبا از هر جهت باشد. به‌ گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ هادی ربانی در رابطه با مدرنیته شدنِ شهر جیرفت گفت: شهرداری و شورای اسلامی با همکاری و تصویب طرح‌هایی مدرن برای آبادانی شهرستان جیرفت تلاش می‌کنند که ان‌شاءالله […]



شهردار جیرفت گفت: جیرفت متمدن‌ترین شهر جهان است و باید شهری مدرن و زیبا از هر جهت باشد.

به‌ گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ هادی ربانی در رابطه با مدرنیته شدنِ شهر جیرفت گفت: شهرداری و شورای اسلامی با همکاری و تصویب طرح‌هایی مدرن برای آبادانی شهرستان جیرفت تلاش می‌کنند که ان‌شاءالله به زودی شاهد تحولات عظیم در حوزه زیباسازی و نصب المان، زیرسازی و آسفالت معابر هستیم.  

 
شهردار جیرفت همچنین در رابطه با موضوع ساخت شهربازی و چندین بوستان و پارک محله‌ای افزود: در کوتاه‌مدت ثمره این اتفاقات را مردم خون‌گرم جیرفت خواهند دید.
 
هادی ربانی بیان کرد: کار باید به‌صورت جهادی صورت پذیرد تا برای مردم محسوس باشد، با عمل‌کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری امروزه ما می‌بینیم جیرفت در امر تولید المان، جدول، آسفالت ،موزائیک و … خودکفا شده و حتی به کسب درآمد رسیده است.
 
در پایان شهردار شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: با عنایت خداوند متعال تمام تلاش و توانمان را برای رضایت خدا و مردم خون‌گرم این شهرستان خواهیم گذاشت.
 
 
منبع: دقیانوس 
 
انتهای خبر/ فلاح


انقلاب زیباسازی و مدرنیته در شهرستان جیرفت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? انقلاب زیباسازی و مدرنیته در شهرستان جیرفت