انقلاب دولت سیزدهم در حوزه آسفالت روستایی ریگان

فرماندار شهرستان ریگان با تأکید بر اینکه در حوزه آسفالت روستایی انقلابی در سطح شهرستان صورت گرفته، گفت: ۳۶۰ هزار مترمربع آسفالت حوزه روستایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان انجام شده است. مراد آبیار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص اقدامات زیرساختی انجام شده در دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله شهید […]



فرماندار شهرستان ریگان با تأکید بر اینکه در حوزه آسفالت روستایی انقلابی در سطح شهرستان صورت گرفته، گفت: ۳۶۰ هزار مترمربع آسفالت حوزه روستایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.

مراد آبیار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص اقدامات زیرساختی انجام شده در دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله شهید رئیسی در شهرستان ریگان گفت: در حوزه ورزشی احداث ۹ زمین چمن را در روستاهای شهرستان ریگان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شده و همچنین ساخت یک سالن ورزشی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و کیفیت‌بخشی فضاهای ورزشی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان ریگان ادامه داد: پروژه استخر شنا شهرستان از دهه ۸۰ آغاز به‌کار کرده بود و در دهه ۹۰ این پروژه راکد مانده بود که در حال حاضر باتوجه‌به تأمین اعتبار ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و فعالیت کارگاره، امیدواریم این پروژه ظرف چند ماه آینده به‌ اتمام برسد.

وی در خصوص توسعه و احداث راه‌های روستایی شهرستان ریگان اظهار کرد: با اعتبار ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، ورودی هفت روستا شهرستان آسفالت و همچنین ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده که هزینه این کار، ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

آبیار تصریح کرد: در اثر وقوع سیل سال ۱۴۰۰، پل توکل‌آباد دچار خسارت و آسیب شده بود که به‌منظور بهسازی و اصلاح این پل ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان ریگان با تأکید بر اینکه در حوزه آسفالت روستایی انقلابی در این عرصه در سطح شهرستان صورت گرفته، عنوان کرد: به‌واسطه شرایط شهرستان ریگان و ایجاد گرد و خاک و ریزگردها، مطالبه مردم، آسفالت نقاط مختلف بود که با اهتمام ویژه‌ای که در این زمینه انجام شد، ۳۶۰ هزار متر مربع آسفالت حوزه روستایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی در خصوص تأمین مسکن روستایی عنوان کرد: در حوزه روستاها و مرکز شهر، ۴۵۰ واحد تحویل داده شده است و بخشی هم در حوزه زمین در دست اقدام است و ۴۵۵ فقره زمین را نیز واگذار کرده‌ایم و ۴۰۰ قطعه دیگر را نیز آماده واگذاری داریم.

آبیار خاطرنشان کرد: در حوزه آسفالت شهری در سه شهر محمدآباد، عباس‌آباد و رحمت‌آباد شهرستان ریگان ۲۵۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان انجام داده‌ایم و همچنین روشنایی معابر به طول ۳۰ کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و روشنایی معابر روستایی اعم از معابر و فضای روستایی ۴۰ هزار مترمربع با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان انجام شده است.

انتهای خبر/م


انقلاب دولت سیزدهم در حوزه آسفالت روستایی ریگان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? انقلاب دولت سیزدهم در حوزه آسفالت روستایی ریگان