انقلاب اسلامی تمسک حقیقی به ولایت امیرالمؤمنین(ع) است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی تمسک حقیقی به ولایت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است. حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: در روایات ما از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین علیهم‌السلام برای عید غدیر عظمت و […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی تمسک حقیقی به ولایت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: در روایات ما از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین علیهم‌السلام برای عید غدیر عظمت و شأن برتری اعلام شده است؛ عید غدیر، عیدالله الاکبر، بزرگ‌ترین عید خداوند، عید غدیر است و همچنین پیامبر(ص) فرمودند «یَومُ غَدیرِ خُمٍّ أفضَلُ أعیادِ اُمَّتی، روز غدیرخم برترین عید امّت من است.»

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تعابیر عنوان شده، شأن و جایگاه غدیر خم را به همه بشریت نشان می‌دهد، عنوان کرد: همه می‌دانیم انبیاء برای تعلیم و تربیت بشر آمده‌اند و پیامبر اکرم(ص) ۲۳ سال از عمر با برکت خود را صرف کردند تا بشر به‌سوی معرفت و فهم حرکت کند و کتاب و حکمت را بشناسند تا جان انسان به فضائل و کرامات اساسی آراسته و از همه بدی‌ها پیراسته شود.

وی ادامه داد: حادثه‌ای که در غدیر خم پیش آمد، استمرار امر تعلیم و تربیت بشر را تا قیامت نشان داده است و مشخص کرد که امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام که انسان کامل، شاگرد خاص پیامبر(ص) و فرد دوم فضل در عالم اسلام بعد از پیامبر اسلام(ص) است تا پایان، امر تعلیم و تربیت بشر را به‌عهده بگیرد و بزرگ‌ترین کار برای بشریت در این روز رخ داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی عنوان کرد: کسی که در حاکمیت اسلامی و در اوج قدرت سیاسی و حکمرانی قرار دارد، متولی امر تعلیم و تربیت بشود، نتیجه‌‌اش پرورش انسان‌ها خواهد شد و جامعه بشری در اوج سلامت و مهرورزی مانند یک خانواده با صلح و صفا زندگی خواهند کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ایران در جریان انقلاب اسلامی، تحقق آرمان غدیر را پیگیری کرد؛ آرمان غدیر این بود که حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام و اولاد ایشان مکتب‌دار و پرچم‌دار حیات طیبه انسان باشد و ملت ایران با انقلاب اسلامی خواست تحت پرچم امیر‌المومنین علی علیه‌السلام تمامی شئون زندگی خود را ساماندهی کند.

وی تأکید کرد: در عید غدیر سفارش شده است که به یکدیگر بگویید « الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ» که انقلاب اسلامی، تمسک عینی تحقق یافته این مهم است، انقلاب اسلامی تمسک حقیقی به ولایت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: انتخابات جلوه‌ای از جمهوریت نظام است تا مردم خواست خود را در تحقق به‌سوی آرمان‌های انبیاء و اوصیا الهی نشان دهند که البته در کنار نگاه دینی و اسلامی به انقلاب، نگاه ملی هم وجود دارد و آن حرکت انقلاب اسلامی است که هم حرکت به‌سوی عزت اسلامی است و هم حرکت به‌سوی عزت ایرانی است.

وی بیان کرد: برای عزت ملی باید بکوشیم تا انتخاباتی باشکوه برگزار شود و شایسته‌ترین فرد برگزیده شود که یکی از معیارهای شایستگی میزان هماهنگی و هم‌سویی فرد با حکمرانی امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام و حکمرانی علوی است که شاخصه حکمرانی علوی، شدت بر کفار و دشمنان اسلام و رحمت بر مؤمنین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال می خواهیم که در این آزمون بزرگ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ملت ایران را سربلند قرار دهد.

انتهای خبر/م


انقلاب اسلامی تمسک حقیقی به ولایت امیرالمؤمنین(ع) است

منبع:آرمـان
? انقلاب اسلامی تمسک حقیقی به ولایت امیرالمؤمنین(ع) است