انقلاب اسلامی ایران زمینه بالندگی همه انسان‌ها را فراهم کرد

استاندار کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه بالندگی همه انسان‌ها را فراهم کرد و عظمت آن را در پرورش قهرمانان و بروز استعدادهایی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد هستیم. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند استاندار کرمان در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان، طلیعه جشن‌های باشکوه انقلاب اسلامی در مدارس […]

استاندار کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه بالندگی همه انسان‌ها را فراهم کرد و عظمت آن را در پرورش قهرمانان و بروز استعدادهایی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد هستیم.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند استاندار کرمان در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان، طلیعه جشن‌های باشکوه انقلاب اسلامی در مدارس و نواختن زنگ انقلاب را تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه بالندگی همه انسان‌ها را فراهم کرد و عظمت آن را در پرورش قهرمانان و بروز استعدادهایی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی برای امیدآفرینی در بین مردم تشریح خواهد شد و مسئولان ملی و استانی در شهرستان ها با برگزاری جشن های مردمی، خدمات نظام را اعلام می‌کنند.

استاندار کرمان گفت: انقلاب اسلامی این زمینه را فراهم کرده تا هر فردی اراده کند، زمینه خدمت و شکوفایی  برای آن فراهم باشد.

انتهای پیام




انقلاب اسلامی ایران زمینه بالندگی همه انسان‌ها را فراهم کرد

منبع: بــرنا
?
انقلاب اسلامی ایران زمینه بالندگی همه انسان‌ها را فراهم کرد