انسان مؤمن و دارای عمل صالح محبوب خداوند متعال است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: خداوند کسانی را که ایمان و عمل صالح دارند هدایت خاصه خود را نسبت به آنها اعمال می‌کند. به گزارش فت فتواز کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: خداوند […]

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: خداوند کسانی را که ایمان و عمل صالح دارند هدایت خاصه خود را نسبت به آنها اعمال می‌کند.

به گزارش فت فتواز کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: خداوند کسانی را که ایمان و عمل صالح دارند هدایت خاصه خود را نسبت به آنها اعمال می‌کند.

امام جمعه جیرفت افزود: عمل صالح و ایمان، انسان را از ظلمات، تاریکی‌ها و بن‌بست‌ها به سوی نور خارج می‌کند و انسانِ دارای این ۲ ویژگی پاک از پلیدی‌ها خلاصی پیدا می‌کند.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: براساس اَعمال صالحی که انسان انجام می‌دهد خداوند متعال آنها را جزا خواهد داد و برای آنها حیات پاک و طیب قرار و ظلم و نقص را از انسان دور می کند.

وی اظهار کرد: انسان مؤمن و دارای عمل صالح همان‌طور که محبوب خود را خداوند متعال می‌داند و خداوند محبت و دوستی خلق خود را برای او نیز قرار خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه ابراز کرد: شهید بهشتی خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی بود و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) یک امّت بود.

وی عنوان کرد: نقش شهید بهشتی در انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست او مدیری مدبّر و متفکری همراه با تهذیب و متعهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین تارم تأکید کرد: جوانان ما باید آثار و زندگی‌نامه و کتاب‌های آن شهید بزرگوار را مطالعه کنند که بسیار در روند زندگی جوانان ما اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه ابراز کرد: امر قضا در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امر بسیار مقدسی است و به عنوان واجب کفایی در اسلامی محسوب می‌شود.




انسان مؤمن و دارای عمل صالح محبوب خداوند متعال است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? انسان مؤمن و دارای عمل صالح محبوب خداوند متعال است