انحراف اتوبوس از مسیر در محور باغین ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از انحراف اتوبوس از مسیر در محور باغین به جوپار خبر داد و گفت: این حادثه ۷ مصدوم برجای گذاشت. – اخبار استانها – سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از انحراف اتوبوس از مسیر در محور باغین به جوپار خبر داد و […]

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از انحراف اتوبوس از مسیر در محور باغین به جوپار خبر داد و گفت: این حادثه ۷ مصدوم برجای گذاشت.

– اخبار استانها –

سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از انحراف اتوبوس از مسیر در محور باغین به جوپار خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۶:۵۲ صبح امروز جمعه ۹ دی ماه در پی گزارش انحراف از مسیر اتوبوس در کیلومتر ۱۵ محور باغین به جوپار بلافاصله ۳ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ۷ مصدوم برجای گذاشت، گفت: مصدومان این حادثه بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ادامه داد: ۲ مصدوم این حادثه در محل حادثه به صورت‌ سرپایی درمان شدند و ۵ مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه شامل ۶ مرد و یک زن با رده سنی ۲۸ الی ۵۱ ساله است، افزود: حال عمومی تمامی مصدومان حادثه مساعد گزارش شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، افزود: این اتوبوس از تهران به مقصد ایرانشهر در حرکت بوده است.

انتهای پیام/۵۱۱/

 




انحراف اتوبوس از مسیر در محور باغین ۷ مصدوم برجای گذاشت

منبع: تسنــیم
? انحراف اتوبوس از مسیر در محور باغین ۷ مصدوم برجای گذاشت