انتقاد رئیس اداره کار رفسنجان از برخی ادارات بخاطر عدم ثبت‌نام در سامانه رصد

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان از برخی ادارات بخاطر عدم ثبت‌نام در سامانه رصد انتقاد کرد. محمود شریفی امروز ۲۷ خردادماه در کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: امسال ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی به مشاغل خانگی شهرستان تخصیص یافته که بین ادارات میراث […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان از برخی ادارات بخاطر عدم ثبت‌نام در سامانه رصد انتقاد کرد.

محمود شریفی امروز ۲۷ خردادماه در کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: امسال ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی به مشاغل خانگی شهرستان تخصیص یافته که بین ادارات میراث فرهنگی، صمت، جهاد کشاورزی، کار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تقسیم‌بندی شده است.

وی افزود: ادارات و دستگاه‌های دولتی باید برای سهم اشتغالزایی خود، در سامانه رصد اشتغال ثبت‌نام کنند تا بتوان بودجه تخصیص یافته را به آن‌ها واگذار نمود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان تصریح کرد: متأسفانه برخی ادارات هنوز بعد از گذشت سه ماه از سال جاری، هنوز اقدامی نکردند و حدود پنج درصد ثبت‌نام‌های شهرستان در این سامانه انجام شده که این رقم باید به ۲۵ درصد افزایش یابد تا بودجه به طور کامل جذب و به کار گرفته شود.

شریفی البته تأکید کرد که چنانچه جذب کامل این اعتبار در دو ماه آینده صورت گیرد، می‌توان معادل همین مبلغ را مجددا جذب کرد تا متقاضیان مشاغل بیشتری بتوانند بهره‌مند شوند.

انتهای پیام




انتقاد رئیس اداره کار رفسنجان از برخی ادارات بخاطر عدم ثبت‌نام در سامانه رصد

منبع: ایـسنا
? انتقاد رئیس اداره کار رفسنجان از برخی ادارات بخاطر عدم ثبت‌نام در سامانه رصد