انتظارم از اسکوچیچ و این بازیکنان قهرمانی است/ مدیران تراکتور نباید بله‌قربان‌گوی دلالان شوند

داوود رستمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، در خصوص بازی تراکتور مقابل پرسپولیس گفت: تراکتور یک سر و گردن بهتر از پرسپولیس بود این مساله را حتی قبل از اخراج رفیعی هم دیدیم. پس از اخراج اما همه‌چیز تفاوت پیدا کرد و انگار پرسپولیسی‌ها انگیزه بیشتری گرفتند. وی افزود: پرسپولیس پس […]



داوود رستمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، در خصوص بازی تراکتور مقابل پرسپولیس گفت: تراکتور یک سر و گردن بهتر از پرسپولیس بود این مساله را حتی قبل از اخراج رفیعی هم دیدیم. پس از اخراج اما همه‌چیز تفاوت پیدا کرد و انگار پرسپولیسی‌ها انگیزه بیشتری گرفتند.

وی افزود: پرسپولیس پس از اخراج رفیعی انگار نیرو گرفت اما به طور کلی انتظار من از اسکوچیچ بیشتر بود. او پیشتر در هر تیمی در ایران بوده نتیجه گرفته و در تیم ملی هم عملکردش بد نبوده. البته در تیم ملی شما بازیکنان را آماده دارید اما در یک تیم باشگاهی شما باید استراتژي‌تان را پیاده‌سازی کنید. به همین دلیل هم باید برای تحلیل عملکردش صبر کرد.

پیشکسوت تراکتور ادامه داد: تساوی مقابل پرسپولیس چندان نتیجه بدی نیست اما تراکتور شرایطش بهتر از این حرف‌ها است و بازیکنان بسیار خوبی جذب این تیم شده‌اند. جای یک مهاجم سرزن خالی است زیرا در بازی مقابل پرسپولیس می‌شد از عدم خروج دروازه‌بان پرسپولیس استفاده کرد. یک نفر مانند مغانلو نیاز است تا هم گلزنی کند و هم توپ نگه‌دارد تا دیگر بازیکنان برسند.

رستمی در خصوص انتظارات از تراکتو گفت: با این همه هزینه‌ای که برای تراکتور شده این تیم باید قهرمان شود. دیدیم در بازی مقابل پرسپولیس، تراکتور مهره‌های بهتری داشت. انتظار قهرمانی داشتن از این تیم تراکتور انتظار معقولی است و امیدوارم با قهرمانی در لیگ، هواداران تیم تبریزی به آرزوی خود برسند.

وی با انتقاد از وضعیت آکادمی تراکتور گفت: متوحجه نمی‌شوم که چرا نیکولیچ انتخاب شده و از دیگر باشگاه‌ها هم برای پایه نیرو آورده‌اند. مگر تراکتور کم پیشکسوت دارد که مسئولین به هر کس لابی‌ دارد تیم می‌دهند؟ مدیران تراکتور نباید بله‌قربان گوی دلالان باشند و سرمربیان تیم‌های پایه را با رابطه انتخاب کنند. ما پیشکسوتانی چون پژمان و ابراهیمی دارند که حتی در تیم بزرگسالان هم می‌توانند فعالیت کنند.

مدافع-هافبک اسبق تراکتور در پایان گفت: این همه هزینه برای بیرانوند شده. پس بازیکن‌سازی چه می‌شود؟ چرا بازیکنی بومی در تراکتور نیست؟ خبر دارم که زمین تحویل گرفته‌اند و در قبالش مربی هم برای آکادمی جذب کرده‌اند. این درست نیست. این باشگاه باید در پایه خوب کار کند. باید از استعدادهای تبریز درست استفاده شود.

انتهای پیام/


انتظارم از اسکوچیچ و این بازیکنان قهرمانی است/ مدیران تراکتور نباید بله‌قربان‌گوی دلالان شوند

منبع: بــرنا
? انتظارم از اسکوچیچ و این بازیکنان قهرمانی است/ مدیران تراکتور نباید بله‌قربان‌گوی دلالان شوند