انتشار ۳ کتاب ادبی در شهرستان کوهبنان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان از چاپ و انتشار ۳ جلد کتاب ادبی در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان، خلیل‌الله باقی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: کتاب «امیرارسلان نامدار و سمک عیار: جستاری در فرهنگ عامه‌ داستان‌های ایرانی اثر سید مصطفی حسینی‌پور زرندی شاغل و ساکن […]



رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان از چاپ و انتشار ۳ جلد کتاب ادبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان، خلیل‌الله باقی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: کتاب «امیرارسلان نامدار و سمک عیار: جستاری در فرهنگ عامه‌ داستان‌های ایرانی اثر سید مصطفی حسینی‌پور زرندی شاغل و ساکن در شهرستان کوهبنان در ۹۰ صفحه توسط آموزشی تالیفی ارشدان منتشر شده است.

 
 وی ابراز کرد: این کتاب علاوه بر اشاره اجمالی به دو داستان عامیانه و مشهور در ادبیات فارسی به آداب و رسوم و فرهنگ عامه و آئین و فرهنگ عیاران می‌پردازد. 
 
باقی‌زاده تصریح کرد: کتاب «حریرخیال» مجموعه اشعار سیده‌ فریبا روح‌الامینی، شاعر کوهبنانی در قالب ادبی سپید است که توسّط انتشارات آنان منتشر شده است.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان با بیان اینکه کتاب «حریر خیال» در ۸۰ صفحه به چاپ رسیده است، خاطرنشان کرد: سیده‌ فریبا روح‌الامینی متولّد ۱۳۴۸ خورشیدی است و پیش از این یک جلد کتاب رمان به نام طیفون از این شاعر و نویسنده کوهبنانی منتشر شده است.
 
وی در ادامه به چاپ کتاب «کوه‌های شهر من» اشاره کرد و ادامه داد: این کتاب مجموعه سروده‌های سید‌ سعید مظفری کوهبنانی را در بر دارد.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان افزود: کتاب «کوه‌های شهر من» توسط انتشارات فرهنگ عامه منتشر شده و طراحی جلد توسط سید سهیل مظفری و صفحه‌آرایی آن را ناهید قاسمی کرمانی به عهده داشته است.
 
باقی‌زاده با بیان اینکه کتاب «کوه‌های شهر من» در ۱۱۴ صفحه به چاپ رسیده است، یادآور شد: سید‌سعید مظفری کوهبنانی متولّد ۱۳۳۷ و عضو محفل ادبی افضل کتابخانه عمومی کوهبنان است.
 
منبع: فارس
انتهای خبر/س


انتشار ۳ کتاب ادبی در شهرستان کوهبنان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? انتشار ۳ کتاب ادبی در شهرستان کوهبنان