انتشار مطالب کذب توسط فرمانده بسیج ماهشهر برای تخریب پزشکیان در پتروشیمی

به گزارش پایگاه خبری اصلاحات نیوز؛ پس از آنکه رسانه تخصصی انرژی پرس با اعلام آرای انداخته شده توسط فعالین نفت و پتروشیمی اعلام کرد بیش از ۷۰ درصد فعالین این صنعت حامی دکتر پزشکیان هستند از روزهای گذشته با همکاری اعضای ستاد جلیلی با انتشار خبر دروغ با هدف ترساندن فعالین این صنعت مدعی […]


به گزارش پایگاه خبری اصلاحات نیوز؛ پس از آنکه رسانه تخصصی انرژی پرس با اعلام آرای انداخته شده توسط فعالین نفت و پتروشیمی اعلام کرد بیش از ۷۰ درصد فعالین این صنعت حامی دکتر پزشکیان هستند از روزهای گذشته با همکاری اعضای ستاد جلیلی با انتشار خبر دروغ با هدف ترساندن فعالین این صنعت مدعی شدند چنانچه پزشکیان رئیس جمهور شود، «پترو کارت» قطع خواهد شد!

خبری که به سرعت توسط شرکت خدمات دهی «پتروکارت» تکذیب و اعلام شد این کارت یک موضوع رفاهی و درون سازمانی است و ارتباطی به هیچ دولتی ندارد.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید استوری آقای مقدم فرمانده بسیج منطقه اقتصادی ماهشهر است با اینکه این خبر بارها تکذیب شده اما با هدف ترساندن مجدد به این دروغ دامن میزند! برای همین رفتار های سخیف و زشت است که می‌گوییم بسیجی واقعی همت‌ها و باکری‌ها بودن چون برای منافع شخصی با نام و اعتبار بسیج بازی نکردند و باعث دلخوری و رنجش از نام و اعتبار بسیج نشدند.


انتشار مطالب کذب توسط فرمانده بسیج ماهشهر برای تخریب پزشکیان در پتروشیمی

منبع: اصلاحات نیوز
? انتشار مطالب کذب توسط فرمانده بسیج ماهشهر برای تخریب پزشکیان در پتروشیمی