انتخابات پیش رو با هر نتیجه‌ای پیروزی مردم را به دنبال دارد

کرمان- امام جمعه کرمان با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: هر نتیجه‌ای رقم بخورد پیروزی مردم را به دنبال دارد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اینکه غدیر ارزش فوق العاده‌ای دارد، اظهار داشت: […]



کرمان- امام جمعه کرمان با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: هر نتیجه‌ای رقم بخورد پیروزی مردم را به دنبال دارد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اینکه غدیر ارزش فوق العاده‌ای دارد، اظهار داشت: فراموشی غدیر، عاشورا را رقم زد و منشأ همه حرکت‌ها حول محور امام جامعه غدیر است.

علیدادی سلیمانی افزود: بزرگترین حادثه و جشن بعد از نبوت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) غدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان همچنین تاکید کرد: امتداد امامت و رسالت بسیار مهم است.

وی بیان کرد: جایگاه حقوقی امامت و رسالت به میزانی ارزشمند است که در طول تاریخ انبیا الهی و امامان، شخصیت حقیقی فدای شخصیت حقوقیشان شد.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری اظهار داشت: ساختار نظام جمهوری، ساختاری مطمئن، افتخارآمیز و قانونمند است.

وی به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز اشاره و تصریح کرد: هرچند که در رأس دستگاه اجرایی کشور در غم از دست دادن رئیس جمهور شهید نشستیم اما کشور علی رغم دشمنی‌ها، در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: با شهادت رئیس جمهور در کارها توقفی به وجود نیامده است.

علیدادی سلیمانی گفت: طی چند روز آینده رئیس جمهور جدید انتخاب خواهد شد و دولت با همان قدرت نهضت خدمت رسانی به مردم را ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: مشارکت در هدف گذاری مسئولان جمهوری اسلامی حرف اول را می‌زند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور مشخص می‌شود و کسی نمی‌تواند به ضرس قاطع بگوید که رئیس جمهور چه کسی خواهد بود.

علیدادی سلیمانی گفت: این نشان دهنده صداقت و اعتماد بالایی است که به مسئولان نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و انتخابات مومنانه و متکی به آرا مردم این تابلو را ترسیم کرده است.

وی مشارکت حداکثری را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر نتیجه‌ای رقم بخورد پیروزی مردم را به دنبال دارد و همه می‌دانند که انتخابات آزاد است.

خطیب جمعه کرمان یادآور شد: فردی باید رئیس جمهور شود که صلاحیت و قابلیت بالا داشته باشد تا بتواند در عرصه‌های مختلف کشور، به بهترین وجه مأموریت‌های خود را انجام دهد.

علیدادی سلیمانی تاکید کرد: مردم داوری و قضاوت می‌کنند که چه کسی از همه اصلح‌تر است.

وی توصیه کرد: اصلح‌ترین را انتخاب کنید زیرا هر چه در انتخاب اصلح بیشتر دقت و هرچه آدم قوی‌تر، جهادی‌تر و با سابقه بیشتر و مسلط‌تر انتخاب شود هم به انسجام ملی ما کمک می‌کند و هم تقویت کننده غرور ملی ما و هم در خدمت عزت اسلامی خواهد بود.

کد خبر ۶۱۴۵۴۷۴


انتخابات پیش رو با هر نتیجه‌ای پیروزی مردم را به دنبال دارد

منبع: مــهر
? انتخابات پیش رو با هر نتیجه‌ای پیروزی مردم را به دنبال دارد