انتخابات هیأت فوتبال استان کرمان فردا با حضور ۷کاندیدا برگزار می‌شود

گروه استان‌ها ــ در حالی فوتبال استان کرمان برای برگزاری انتخاباتی سخت آماده می‌شود که برای نخستین بار صلاحیت ۷ کاندیدا برای این مجمع انتخاباتی تایید شده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، فوتبال استان کرمان که یکی از ورزش‌های بسیار پرطرفدار است و تیم‌های متعددی در لیگ برتر و […]

گروه استان‌ها ــ در حالی فوتبال استان کرمان برای برگزاری انتخاباتی سخت آماده می‌شود که برای نخستین بار صلاحیت ۷ کاندیدا برای این مجمع انتخاباتی تایید شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، فوتبال استان کرمان که یکی از ورزش‌های بسیار پرطرفدار است و تیم‌های متعددی در لیگ برتر و دسته اول کشور دارد برای برگزاری یک انتخابات سخت و پیچیده آماده و منتظر تصمیم اهالی فوتبال استان کرمان است.

کمتر از ۲۴ ساعت تا تعیین رئیس جدید هیئت فوتبال استان باقی مانده است و تکلیف هیئت فوتبال بزرگ‌ترین استان کشور که دارای دو تیم لیگ برتری بوده و حداکثر تیم‌های شرکت کننده در سایر لیگ‌های کشوری را دارد صبح شنبه در مجمع انتخاباتی مشخص می‌شود.

برای نخستین بار صلاحیت ۷ نفر کاندیدا برای این مجمع انتخاباتی تایید شده و افرادی با سلایق، سوابق و توانمندی‌های کاملا متفاوت در این دوره از انتخابات اعلام آمادگی کردند.

فوتبال استان کرمان بیشتر از هر چیز نیازمند مدیریت فردی است که هم سابقه فوتبالی و هم تجربه مدیریتی این عرصه خطیر و توان کنترل و برخورد با چالش‌های غیر مترقبه را داشته باشد.

فردی که با کارنامه روشن و درخشان، بدون اصرار و التماس، جلسه و قول، وعده و وعید، بدون اتصال به جریان‌های سیاسی و بدون پشتیبانی از طیف خبرنگارنما و جریان‌های رسانه‌ای هدفمند با سرمایه پاکدستی به میدان آمده است.

محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان شد
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان استعفا داد
نامه مدیران فولاد به مقامات هیئت فوتبال استان کرمان؛ تیمداری تعطیل

به گزارش تسنیم؛ فردا هیچ تضمینی نیست که نام چه کسی از این صندوق بیرون می‌آید اما جامعه فوتبال کرمان امیدوار است فردی برگزیده شود که هیچکس از انتخابش پشیمان نباشد و نوگرایی، تحول و توسعه، اتحاد و همدلی، قانونمندی و مدیریت بدون حاشیه نصیب فوتبال استان شود.

انتهای پیام/۵۱۱/س




انتخابات هیأت فوتبال استان کرمان فردا با حضور ۷کاندیدا برگزار می‌شود

منبع: تسنــیم
? انتخابات هیأت فوتبال استان کرمان فردا با حضور ۷کاندیدا برگزار می‌شود