انتخابات در کرمان بدون هیچ حاشیه امنیتی در حال برگزاری است

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان شامگاه، ۱۵ تیرماه با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: از ساعات ابتدایی و رأس ساعت اتاق وضعیت ستاد انتخابات کار خود را آغاز کرد. تمام شعب پیش از شروع رأی‌گیری آمادگی کامل را برای برگزاری فرایند انتخابات داشتند […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان شامگاه، ۱۵ تیرماه با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: از ساعات ابتدایی و رأس ساعت اتاق وضعیت ستاد انتخابات کار خود را آغاز کرد. تمام شعب پیش از شروع رأی‌گیری آمادگی کامل را برای برگزاری فرایند انتخابات داشتند و تا این لحظه هیچگونه حاشیه امنیتی نداشتیم.

وی با تأکید بر اینکه کار شمارش آرا در هیچ شعبه‌ای آغاز نشده، افزود: در تمدید دوم اگر در شعبه‌ای کار تمام شده باشد احتمال دارد شمارش با دستور وزیر کشور و استانداران آغاز شود. تاکنون هیچ صندوقی باز نشده و آمار منتشر شده در فضای مجازی کذب است.

جلالی با دعوت از رأی اولی‌ها برای مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: با وجود اینکه گرم‌ترین روز سال را در کرمان داشتیم اما تا الان مشارکت نسبت به هفته گذشته افزایش داشته و امیدواریم مشارکت استان کرمان همانگونه که در مرحله اول از میانگین کشوری بالاتر بود در مرحله دوم نیز اینگونه باشد و توانسته باشیم ندای مقام معظم رهبری را پاسخ دهیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در پایان با بیان اینکه عکس گرفتن از تعرفه رأی ممنوع است، گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی میزان تعرفه بر اساس ضریب افزایشی در اختیار شعب قرار داده شده و با تدابیر اندیشیده شده کمبود تعرفه در هیچ شعبه‌ای نخواهیم داشت.

 

انتهای پیام


انتخابات در کرمان بدون هیچ حاشیه امنیتی در حال برگزاری است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? انتخابات در کرمان بدون هیچ حاشیه امنیتی در حال برگزاری است