انتخابات در شهرستان کوهبنان کلید خورد

هم‌زمان با سراسر کشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کوهبنان کلید خورد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوهبنان، در همین راستا مجید توکلی فرماندار کوهبنان به اتفاق اعضای شورای تامین، اعضای هیئت نظارت و مادر شهید داود رجبی با حضور در شعب اخذ رای باشگاه […]



هم‌زمان با سراسر کشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کوهبنان کلید خورد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوهبنان، در همین راستا مجید توکلی فرماندار کوهبنان به اتفاق اعضای شورای تامین، اعضای هیئت نظارت و مادر شهید داود رجبی با حضور در شعب اخذ رای باشگاه ورزشی تختی کوهبنان گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی زود هنگام برگزار می‌شود که مردم انتخابات را متعلق به خود می‌دانند لذا در کنار صندوق‌های رای به فرد شایسته و اصلح بر اساس منویات مقام معظم رهبری رای خواهند داد.

 
مجید توکلی ابراز کرد: انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در ۲۸ حوزه ثابت و سیار شهری و روستایی در شهر کوهبنان و طغرالجرد با  همکاری ۸۱۰ نفر  برگزار خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: ۱۹ صندوق اخذ رأی در بخش مرکزی، شامل ۱۳ حوزه انتخابی ثابت و ۶ حوزه سیار همچنین تعداد ۹ صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در بخش طغرالجرد برای اخذ رای درنظر گرفته شده‌ است.
 
فرماندار کوهبنان افزود: اغلب شعب اخذ رای در مساجد و مدارس مستقر شده‌اند تا مردم در جای جای شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد به راحتی به شعب دسترسی داشته باشند.
 
توکلی بیان کرد:به‌منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، تمامی امکانات در شهرستان کوهبنان آماده شده‌ است.
 
توکلی گفت: تعداد ۸۱۰ نفر شامل عوامل اجرایی، امنیتی، خدماتی، خبرنگاران، اصحاب رسانه و … در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کوهبنان همکاری می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: مردم کوهبنان همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری در تمام عرصه‌ها حضوری گسترده و پرشور دارند لذا پیش‌بینی می شود شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات امروز باشیم.
 
توکلی در پایان گفت: تمام تلاش عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در شهرستان کوهبنان بر این است که اصول مورد نظر مقام معظم رهبری از جمله مشارکت و سلامت انتخابات به نحو احسن انجام و انتخاباتی در خور شان نظام اسلامی برگزار شود.
 
انتهای خبر/کوهبنانی


انتخابات در شهرستان کوهبنان کلید خورد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? انتخابات در شهرستان کوهبنان کلید خورد