انتخابات ایران بر پایه مردمی است

فرماندار فاریاب گفت: انتخابات ایران بر پایه انتخاب مردم است، و آن‌ها بار دیگر با آرمان‌های شهیدان تجدید پیمان کرده و دشمنان را ناامید خواهند کرد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ یوسف میرشکاری سلیمانی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه زمینه‌ها و بسترها برای مشارکت […]



فرماندار فاریاب گفت: انتخابات ایران بر پایه انتخاب مردم است، و آن‌ها بار دیگر با آرمان‌های شهیدان تجدید پیمان کرده و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ یوسف میرشکاری سلیمانی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه زمینه‌ها و بسترها برای مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شده است.

 
وی افزود‌: انتخابات ایران بر پایه مشارکت مردم است، مردم یک بار دیگر با حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن ادای احترام به شهید جمهور با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و شهیدان تجدید پیمان کرده و دشمنان را ناامید خواهند کرد.
 
میرشکاری سلیمانی عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه عوامل اجرایی آماده فعالیت در انتخابات هستند در همین راستا آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر‌ماه در فاریاب را داریم.

 

فرماندار فاریاب گفت: باتوجه‌به انتخابات پیش‌رو ریاست‌ جمهوری باید توجه داشته باشیم که مولفه‌های مدنظر مقام معظم رهبری که سلامت و امنیت انتخابات است، انجام شود.
 
 
میرشکاری سلیمانی افزود: در راستای برگزاری انتخابات باتوجه‌به وظیفه ذاتی وزارت کشور همه اقدامات و تمهیدات اعم از امنیتی لجستیک نیروی انسانی جهت برگزاری انتخابات پر شور وسالم جهت انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم در هشتم تیرماه محیا شده‌ است.
 
وی عنوان کرد: در بحث برگزاری انتخابات قریب به ۱۰۰۰ نفر در برگزاری انتخابات پرشور حداکثری بدون حاشیه در شهرستان فاریاب اعم از نیروهای امنیتی و عوامل اجرایی در بحث برگزاری انتخابات همکاری خواهند کرد.
 
وی گفت: لازم به‌ذکر است که در شهرستان فاریاب تعداد ۴۵ شعبه اخذ رأی که از این تعداد هشت شعبه ثابت و بقیه به‌صورت سیار کار جمع‌آوری آرا را در روستاها و شهرها در این شهرستان انجام می‌دهند.

منبع خبر: فاریاب خبر
انتهای خبر/م
 


انتخابات ایران بر پایه مردمی است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? انتخابات ایران بر پایه مردمی است