انبار اموال تملیکی سیرجان بعد از ۲۰ سال تعیین تکلیف شدند

مدیرکل سابق سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کرمان گفت: بیشترین اموال متروکه متعلق به محصولاتی چون لوله پروفیل، کولرگازی، دستگاه ام‌آر‌آی بود که در انبار سیرجان مانده بود، تعیین تکلیف شدند. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛  صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال […]

مدیرکل سابق سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کرمان گفت: بیشترین اموال متروکه متعلق به محصولاتی چون لوله پروفیل، کولرگازی، دستگاه ام‌آر‌آی بود که در انبار سیرجان مانده بود، تعیین تکلیف شدند.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛  صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان در ساختمان اقتصاد و دارایی استان برگزار شد. 

احسان یوسفی‌پور گفت: ما اولین استانی  بودیم که حکم فروش کلی کالا برای آنها صادر شده است که در سال ۹۷ رخ داد، این تفیض اختیار قدم بسیار بزرگی برای استان کرمان در تعیین تکلیف اموال تملیکی بود. 

مدیرکل سابق جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان افزود:  در سال ۹۹ توانستیم رتبه برتر را در عرصه تعیین تکلیف کالاهای سنواتی رتبه برتر را اخذ کنیم.

وی ادامه داد: از سال ۹۷ پیگیر یک قطعه زمین بودیم که دو سال گذشته یک قطعه زمین هفت هزار متری را راه و شهرسازی به ما واگذار کرد کار جلو رفته اما در انتقال سند هنوز گرفتار هستیم که درخواست رفع این مشکل را داریم و امیدواریم سرعت روند کار برای مدیر جدید در اولویت باشد. 

یوسفی پور تاکید کرد: در طی مدت خدمت یک ساختمان دو طبقه نیز از سازمان صمت استان کرمان تحویل گرفتیم که در حال استفاده است.

مدیرکل سابق سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به کالاهای متروکه ۲۰سال مانده در انبار سازمان تملیکی استان بودند، تعیین تکلیف شدند،  گفت:  ببشترین اموال متروکه متعلق به محصولاتی چون لوله پروفیل، کولرگازی، دستگاه mri بود که بعضا در شهرستان سیرجان قرار داشتند که تعیین تکلیف شدند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد:  ضمن اینکه انبارهای سازمان اموال تملیکی به سامانه اموال کل کشور،  پرونده‌های سنواتی رسوب کرده نیز تعییتن تکلیف شدند. 

انتهای خبر/ طهماسبی




انبار اموال تملیکی سیرجان بعد از ۲۰ سال تعیین تکلیف شدند

منبع:آرمـان
? انبار اموال تملیکی سیرجان بعد از ۲۰ سال تعیین تکلیف شدند