انبار احتکار برنج در کرمان لو رفت

فت فتو/کرمان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۲۵ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم برنج و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد. سرهنگ حمیدرضا میر حبیبی در در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس در راستای مبارزه با احتکار کالا به خصوص کالای اساسی و در […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۲۵ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم برنج و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میر حبیبی در در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس در راستای مبارزه با احتکار کالا به خصوص کالای اساسی و در پی اقدامات فنی و پلیسی خود از وجود یک انبارکالا در سطح شهرمطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن شناسایی محل مورد نظر و هماهنگی قضائی از انبار مورد نظر بازدید و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۵ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم  برنج احتکاری شدند.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش کالای احتکار شده ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، یاد آور شد : در این عملیات یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام




انبار احتکار برنج در کرمان لو رفت

منبع: ایـسنا
? انبار احتکار برنج در کرمان لو رفت