امیدواریم بزودی شاهد محکوم کردن مسببان ترور شهید سلیمانی باشیم

فت فتو/کرمان مسئول بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امیدواریم با همراهی قوای سه گانه و به ویژه قوه قضائیه این پرونده به جد پیگیری شود و بزودی شاهد اقدامات عملی نظام در محکوم کردن مسببان ترور شهید سلیمانی باشیم. مسعود رفیعی امروز ۱۴ دی ماه در همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار حاج […]

فت فتو/کرمان مسئول بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امیدواریم با همراهی قوای سه گانه و به ویژه قوه قضائیه این پرونده به جد پیگیری شود و بزودی شاهد اقدامات عملی نظام در محکوم کردن مسببان ترور شهید سلیمانی باشیم.

مسعود رفیعی امروز ۱۴ دی ماه در همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ما جامعه حقوقدانان تا انتقام خون مجاهد بزرگ شهید سلیمانی و همرزمانش از پا نمی نشینیم و گوش به فرمان رهبری هستیم و همه باید خونخواه این شهید بزرگ باشیم.

وی افزود: ثبت و تقدیم دادخواست پرونده ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شعبه ۵۵ دادگاه تهران از سوی حقوقدانان و سپاه انجام شده شده است.

در این جلسه از سوی یکی از وکلا، روند تشکیل پرونده ترور سردار سلیمانی، تشریح و اعلام شد: موضوع ترور هدفمند درباره ترور شهید سلیمانی صدق می کند و دولت ها برای کنار گذاشتن نیروهای مخالف، چنانچه در تصرف قانونی آنها نباشد، به صورت غافلگیرانه ترور می کنند.

به گزارش فت فتو، در این مراسم با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و معاونان وی، معاون سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از وکلاء، از فرزند شهید حاج حسین پورجعفری تجلیل شد.

انتهای پیام




امیدواریم بزودی شاهد محکوم کردن مسببان ترور شهید سلیمانی باشیم

منبع: ایـسنا
? امیدواریم بزودی شاهد محکوم کردن مسببان ترور شهید سلیمانی باشیم