امکان ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی فراهم شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امکان ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و دوره‌های اول و دوم متوسطه برای دانش آموزان و معلمان از روز گذشته فراهم شده است. اثنی عشری امروز ۲۳ مهرماه با اعلام این خبر افزود: در راستای تسهیل دسترسی دانش آموزان […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امکان ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و دوره‌های اول و دوم متوسطه برای دانش آموزان و معلمان از روز گذشته فراهم شده است.

اثنی عشری امروز ۲۳ مهرماه با اعلام این خبر افزود: در راستای تسهیل دسترسی دانش آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب‌های درسی، بخش توزیع تک جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای دانش آموزان و معلمان از روز گذشته فعال شد.

وی افزود: به منظور تهیه کتاب درسی به صورت تک جلدی، دانش آموزان و معلمان می‌توانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir و یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و ورود به بخش سفارش تک جلدی سامانه، اقدام به سفارش کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم نمایند.

اثنی عشری گفت: پس از تکمیل فرایند ثبت سفارش و اخذ کد پیگیری، بسته‌های سفارشی از طریق شرکت پست و بر اساس مکان اعلام شده، به متقاضی تحویل داده می‌شود.

رئیس اداره تعاون، امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: فایل کامل کتاب‌های درسی تمام دوره‌ها و پایه‌های تحصیلی در قالب فایل PDF نیز به صورت رایگان از طریق پایگاه کتاب‌های درسی به نشانی chap.sch.ir  قابل دریافت است.

انتهای پیام


امکان ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی فراهم شد

منبع: ایـسنا
? امکان ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی فراهم شد