امکان تغییر نوع و زمان تحویل خودرو در سامانۀ یکپارچه

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:«متقاضیان خرید خودرو می‌توانند از فردا،۵ اردیبهشت‌ماه و به مدت ۵ روز با مراجعه به سایت سامانۀ فروش یکپارچه به نشانی www.esalecar.ir،نوع و زمان انتخابی خود برای تحویل خودرو را مشخص کنند». تقدسی افزود:«قرار است هر متقاضی که رتبه‌بندی دریافت خودروی آن سال ۱۴۰۳ اعلام شده،بتواند […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:«متقاضیان خرید خودرو می‌توانند از فردا،۵ اردیبهشت‌ماه و به مدت ۵ روز با مراجعه به سایت سامانۀ فروش یکپارچه به نشانی www.esalecar.ir،نوع و زمان انتخابی خود برای تحویل خودرو را مشخص کنند».

تقدسی افزود:«قرار است هر متقاضی که رتبه‌بندی دریافت خودروی آن سال ۱۴۰۳ اعلام شده،بتواند در سه اولویت متفاوت،سه خودرو انتخاب و در سال ۱۴۰۲ خودروی خود را دریافت کند».

وی ادامه داد:«پس از این‌که همۀ متقاضیان انتخاب خود را انجام دادند سایت بسته و بر اساس اولویت‌بندی متقاضی،پالایش اطلاعات آن‌ها انجام و ترتیب تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد».

به گزارش فردایکرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:«بر این اساس ۵ اردیبهشت سامانۀ یکپارچه فروش خودرو باز می‌شود و تا ۵ روز فعال می‌ماند و در ۳ روز پالایش اطلاعات ثبت شده انجام خواهد شد». /پ




امکان تغییر نوع و زمان تحویل خودرو در سامانۀ یکپارچه

منبع:خبر کرمان
?

امکان تغییر نوع و زمان تحویل خودرو در سامانۀ یکپارچه

:اخبار استان کرمان – اقتصادی