امکانات استان کرمان برای برگزاری انتخابات بسیج شود

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان در سالن شهید مرتضوی، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۷ هزار تن گندم از کشاورزان در سطح استان کرمان خریداری شده، اظهار داشت: بیش از ۷۲ درصد پول کشاورزان استان نیز پرداخت شده است. وی با اشاره به […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان در سالن شهید مرتضوی، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۷ هزار تن گندم از کشاورزان در سطح استان کرمان خریداری شده، اظهار داشت: بیش از ۷۲ درصد پول کشاورزان استان نیز پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، گفت: تمام دستگاه‌های استان کرمان موظف به همکاری و در اختیار گذاشتن امکانات خود برای برگزاری انتخابات در استان هستند و امکانات استان برای برگزاری انتخابات بسیج شود.

در این جلسه محمدرضا وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان ۱۰ اثر تاریخی ثبت یونسکو دارد یکی از این آثار بیابان لوت است، افزود: اطلس گردشگری بیابان لوت باید تهیه شود و این موضوع ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه ۴۳۳ میلیارد تومان اسناد خزانه در استان داشتیم که ۱۰۲ میلیارد تومان آن جذب شده است، گفت: تا پایان شهریورماه فرصت جذب اسناد خزانه است و اگر دستگاهی در جذب اسناد مشکل دارد این اسناد به دستگاهی که قابلیت جذب دارد، داده می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه مرخصی و پاداش پایان خدمت ۱۹۴ نفری که در سال ۱۴۰۱ در استان بازنشسته شدند به طور کامل پرداخت شده است، بیان کرد: در سال گذشته نیز ۱۸۵ نفر بازنشسته شدند که مانده مرخصی آنها پرداخت شده است.

علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار داشت: اولویت اول استان کرمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه مدیران استان امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند و از الان برنامه‌ریزی برای حضور و لغو مرخصی در آن ایام داشته باشند، گفت: همه مدیران به‌عنوان معین انتخاباتی شهرستان‌ها انتخاب و معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/۵۱۱/




امکانات استان کرمان برای برگزاری انتخابات بسیج شود

منبع: تسنــیم
? امکانات استان کرمان برای برگزاری انتخابات بسیج شود