امنیت پایدار ایران مرهون ایثار سربازان گمنام است

فت فتو/کرمان ایام مصادف با سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) به عنوان هفته سربازان گمنام نامگذاری شده است. این مجموعه ارزشمند و انقلابی در خط مقدم رویارویی و خنثی سازی توطئه های دشمن با حضور موثر و پرصلابت مایه آرامش و اطمینان خاطر مردم کشورمان است. به گزارش فت فتو، سربازان گمنام امام زمان(عج) در دفاع […]

فت فتو/کرمان ایام مصادف با سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) به عنوان هفته سربازان گمنام نامگذاری شده است. این مجموعه ارزشمند و انقلابی در خط مقدم رویارویی و خنثی سازی توطئه های دشمن با حضور موثر و پرصلابت مایه آرامش و اطمینان خاطر مردم کشورمان است.

به گزارش فت فتو، سربازان گمنام امام زمان(عج) در دفاع از منافع ملی و ارزش‌های نظام تکالیف خود را انجام می‌دهند و مصداق عملی حافظان امنیت و حامیان ولایت هستند. 

اکثر کشورها برای خنثی کردن و مقابله با توطئه های دیگر کشورها، سازمانی دارند و در ایران برای مقابله با تحرکات و نفوذ دشمن، وزارت اطلاعات در سال ۱۳۶۲ تشکیل شد و افرادی آگاه، شجاع، جان بر کف و امانت دار در این ارگان خدمت و به صورت گمنام فعالیت می کنند.

وزارت اطلاعات یکی از ارکان مستحکم نظام جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ضامن ‌امنیت کشورمان است.

سربازان گمنام امام زمان(عج) مقتدرانه همواره جلوتر از دشمن حرکت و توطئه ها را خنثی کرده و در راستای تامین امنیت کشور گام برداشته اند.

سربازان گمنام علاوه بر دفاع از امنیت کشور باید با اقدامات اطلاعاتی برخی اتفاق ها را قبل از وقوع پیش بینی کنند و این اقدام که حاصل حضور نامحسوس و مراقبت شبانه روزی شان است، باعث می شود جامعه با جانفشانی های آنها به سمت امنیت و آرامش هدایت شود.

امنیت کشور ما مدیون فداکاری و مجاهدت شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است و این عزیزان توانسته‌اند طی چند دهه هزاران توطئه دشمن را دفع کنند و نگذارند که امنیت کشور و مردم ما به خطر بیفتد.

تلاش برای حفظ انسجام ملی، اجتماعی و سیاسی کشور و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی، مذهبی، سیاسی و اقتصادی، محورهایی است که در مأموریت‌های داخلی وزارت اطلاعات به آن توجه جدی می‌شود.

کشف هرگونه توطئه خرابکاری، براندازانه و پیشگیری از اقدامات ضدامنیتی، تلاش برای کسب و پرورش اطلاعات امنیتی و اطلاعات خارجی، حفاظت و کسب اطلاعات ضدجاسوسی، ضدتروریسم و به دست آوردن آگاهی‌های لازم از وضعیت دشمنان داخلی و خارجی کشور اسلامی ایران، تنها گوشه‌ای از تلاش و شاهکارهای سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور است.

رهبر معظم انقلاب  نیز بارها تاکیدات بسیاری بر پاسداشت مقام شامخ سربازان گمنام امام زمان(عج) داشته و فرموده‌اند که آرامش و امنیت جامعه مرهون سربازان گمنامی است که دائم در جهاد فی سبیل ‌الله‌اند.

با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت پایدار در سطح شهرها و مرزها و حتی کیلومترها آن طرف تر از مرزها وجود دارد و امنیت پایدار ایران، مرهون ایثار این سربازان گمنام و سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور است که از نثار جان خویش در راه تأمین امنیت مردم دریغ نمی‌کنند.

هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، یادآور مجاهدت‌های سنگرنشینان پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در وزارت اطلاعات و نیروهای مؤمن، انقلابی و کارآمد مجموعه‌های امنیتی کشور در ‌راه امنیت و اقتدار پایدار است.

انتهای پیام




امنیت پایدار ایران مرهون ایثار سربازان گمنام است

منبع: ایـسنا
? امنیت پایدار ایران مرهون ایثار سربازان گمنام است