امسال ۸۱۳ سند مالکیت در استان کرمان صادر شده است

معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور گفت: در سال جاری تعداد ۸۱۳ سند مالکیت در استان کرمان صادر شده است. به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از مهر؛ فرشاد مقیمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای قضائی استان کرمان و افتتاح ویدئو کنفرانسی اداره ثبت اسناد و املاک منوجان که باحضور رئیس سازمان […]


معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور گفت: در سال جاری تعداد ۸۱۳ سند مالکیت در استان کرمان صادر شده است.

به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از مهر؛ فرشاد مقیمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای قضائی استان کرمان و افتتاح ویدئو کنفرانسی اداره ثبت اسناد و املاک منوجان که باحضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه صدوراسناد مالکیتی در استان‌های مختلف مشکلاتی وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مشکلات برطرف شده است، افزود: تعدادی از اسناد مالکیت صادر شده که ۸۱۳ مورد در استان کرمان بوده است.

مقیمی بیان کرد: صدور اسناد مالکیت واحد‌های صنعتی، در راستای جذب سرمایه در گردش برای واحد‌ها بسیار مؤثر و راهگشا است.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور خاطرنشان کرد: یکی از درخواست‌های سرمایه گذاران در مجموعه شهرک‌های صنعتی کشور، صدور اسناد مالکیت این حوزه است.

وی گفت: این امر یکی از برنامه‌ها، در راستای حمایت از جهش تولید نیز به شمار می‌رود و بدنبال آن، از ابتدای سال جاری اسناد قابل توجهی صادر شده است.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور گفت: ۱۳۲ هزار هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی کشور سند مالکیت دریافت کرده‌اند.

مقیمی تاکید کرد: ۹۸ درصد از اراضی در اختیار ما سند ثبتی دارند که بخشی از این اراضی اسناد تفکیکی خود را نیز دریافت کرده‌اند.


امسال ۸۱۳ سند مالکیت در استان کرمان صادر شده است

منبع: تــابناک
? امسال ۸۱۳ سند مالکیت در استان کرمان صادر شده است