امسال صادرات مرکبات به چین انجام می‌شود

فت فتو ـ گروه اقتصاد:وزیر جهاد کشاورزی گفت:«از هفتۀ آینده صادرات دام سبک و سنگین با ابلاغ شیوه‌نامه آغاز خواهد شد و فرآورده‌های دام و طیور به کشور عراق شروع خواهد شد». سیدجواد ساداتی‌نژاد همچنین اظهار کرد:«پیگیر هستیم که مرکبات را به کشور چین صادر کنیم و امسال این اقدام را انجام خواهیم داد». وی […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:وزیر جهاد کشاورزی گفت:«از هفتۀ آینده صادرات دام سبک و سنگین با ابلاغ شیوه‌نامه آغاز خواهد شد و فرآورده‌های دام و طیور به کشور عراق شروع خواهد شد».

سیدجواد ساداتی‌نژاد همچنین اظهار کرد:«پیگیر هستیم که مرکبات را به کشور چین صادر کنیم و امسال این اقدام را انجام خواهیم داد».

وی افزود:«امسال یک سند هم برای صادرات عسل به کشور پاکستان امضا کرده‌ایم که همه این‌ها باعث حمایت از کشاورزان و رونق محصولات کشاورزی در کشور خواهد شد».

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا سراسری،وی ششم مردادماه با بیان اینکه طرح کشاورزی قراردادی از سیاست‌های که در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد،گفت:«کشاورزی قراردادی از شهریور اجرا خواهد شد و در ۴۶هزار هکتار شالیزار شمال این اقدام را اجرا خواهیم کرد و خریدار محصول کشاورز باید از روز اول مشخص باشد و دغدغه نسبت به سرانجام محصول خود نداشته باشد».

وی بیان کرد:«تاکنون در کل کشور شش میلیون و ۵۰۰ تن از کشاورزان گندم به صورت تضمینی خریداری شده است و پیش‌بینی می‌کنیم خرید گندم در کل کشور به هفت میلیون تن برسد».

وزیر کشاورزی اضافه کرد:«تا امروز ۴۹هزار میلیارد تومان بابت مطالبات کشاورزان پرداخت شده است و باقی آن هم هفتۀ آینده با سرعت بیشتری پرداخت خواهد شد». / الف




امسال صادرات مرکبات به چین انجام می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

امسال صادرات مرکبات به چین انجام می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی