امسال بازار پسته رونق خوبی خواهد داشت • پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ مجید حجت رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی رفسنجان در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران رسالت عظیم مطالبه‌گری و پیگیری حقوق عامه مردم را برعهده دارند. حجت به فعالیت‌های اتاق چون رویداد بسته‌بندی و صنایع خلاق، رویداد اریبهشت تئاتر، رویداد بسته‌بندی و… اشاره کرد. وی اضافه کرد: […]


به گزارش نذیر کرمان؛ مجید حجت رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی رفسنجان در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران رسالت عظیم مطالبه‌گری و پیگیری حقوق عامه مردم را برعهده دارند.

حجت به فعالیت‌های اتاق چون رویداد بسته‌بندی و صنایع خلاق، رویداد اریبهشت تئاتر، رویداد بسته‌بندی و… اشاره کرد.

وی اضافه کرد: روز چهارشنبه افتتاحیه دبیرخانه رویداد بسته‌بندی را در اتاق خواهیم داشت ، درتلاشیم که هاب بسته‌بندی کشور شویم تا از ظرفیت طراحان و افراد خلاق استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی رفسنجان در این نشست از راه‌اندازی ایرلاین منطقه‌ای در رفسنجان و رفسنجان ایر خبرداد و گفت: در این زمینه با شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی ارتباطاتی صورت گرفته است.

مجید حجت مطرح کرد: پیش‌بینی می‌شود برداشت ٢٠٠هزار تنی محصول پسته را داشته باشیم و این درحالی است که تولید محصول آمریکا به ٣٠٠هزار تن کاهش پیدا کرده که نشان‌دهنده این است بازار پسته ایران رونق خوبی خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: کشاورزان محصول پسته خودرا به سه قسمت تقسیم کنند و در طول سال برای فروش به بازار ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: نذیر کرمان
?امسال بازار پسته رونق خوبی خواهد داشت • پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان : اخبار استان کرمان – رفسنجان