امسال بازار پساب در کشور ایجاد می‌شود

فت فتو ـ گروه اقتصاد:وزیر نیرو گفت:«در سال جاری به طور میانگین برای هر ۱۳ روز بهره‌برداری از یک سد برنامه‌ریزی شده است و بر همین اساس ۲۶ سد تا پایان سال‌ جاری یا به مرحله آبگیری رسیده یا بهره‌برداری خواهد شد». علی‌اکبر محرابیان همچنین از ایجاد بازار پساب در سال‌جاری در کشور خبر داد […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:وزیر نیرو گفت:«در سال جاری به طور میانگین برای هر ۱۳ روز بهره‌برداری از یک سد برنامه‌ریزی شده است و بر همین اساس ۲۶ سد تا پایان سال‌ جاری یا به مرحله آبگیری رسیده یا بهره‌برداری خواهد شد».

علی‌اکبر محرابیان همچنین از ایجاد بازار پساب در سال‌جاری در کشور خبر داد و افزود:«با توجه به شرایط موجود،تا زمانی که می‌توانیم از پساب و یا آب‌های نامتعارف استفاده کنیم،نیازی به استفاده از آب خام یا آب‌های زیرزمینی نیست».

به گزارش فردای‌‌کرمان به نقل از ایسنا سراسری،وی ۲۱ فروردین‌ماه در نشست تخصصی مدیران صنعت آب و آبفای کشور توضیح داد:«در چند ماه گذشته ابتدا پروژه‌های دارای اولویت را شناسایی کردیم و سپس در مرحله تجهیز برای تکمیل پروژه‌ها،بسیاری از نیازهای وزارت نیرو را در قانون بودجه ۱۴۰۱ تجمیع کردیم».

وی با بیان اینکه مرحله سوم،اجرای پروژه‌های اضطراری است که برای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها صورت می‌گیرد،ادامه داد:«اصلاح ساختار مدیریت آب کشور یکی از مهم‌ترین موضوعات و جزو چهارمین اقدام موثر وزارت نیرو در این مدت است».

محرابیان شرایط امروز کشور را با سال‌های گذشته متفاوت دانست و اظهار کرد:«در شرایط فعلی که فاصله معناداری بین تقاضا و عرضه وجود دارد،باید ابزار مدیریتی خود را تغییر دهیم».

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه نسبتا خوب سال ۱۴۰۱ برای صنعت آب و برق،خاطرنشان کرد:«اختصاص بودجه امسال بر اساس میزان فعالیت شرکت‌های آب و برق صورت گرفته و با توجه به حساسیت استفاده از منابع بایستی بهره‌ کافی و هدفمند از بودجه،در دستور کار مدیران قرار گیرد». / الف

 




امسال بازار پساب در کشور ایجاد می‌شود

منبع:خبر کرمان
?
امسال بازار پساب در کشور ایجاد می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی