امسال بارندگی خوبی در استان نداشته‌ایم

فت فتو ـ گروه اقتصاد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه بارندگی‌های استان نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی نداشته است، گفت: «باید با روش‌های علمی و منطقی مشکل کمبود آب را حل کنیم». آیت‌الهی موسوی تاکید کرد: «نمی‌توان مسئله‌ی بی‌آبی استان را جزیره‌ای دید».  به گزارش فت فتو به نقل از […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه بارندگی‌های استان نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی نداشته است، گفت: «باید با روش‌های علمی و منطقی مشکل کمبود آب را حل کنیم».

آیت‌الهی موسوی تاکید کرد: «نمی‌توان مسئله‌ی بی‌آبی استان را جزیره‌ای دید».

 به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، جلسه سازگاری با کم‌آبی استان ۲۳ اسفندماه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه بیان کرد: «باید همه مسئولانی که در این جلسه حضور دارند، پیشنهادات خود را در راه بهبودی مشکل کم‌آبی ارائه دهند».
وی در مورد تغییر کاربری چاه‌ها و زمین‌ها گفت: «طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید جلوی تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌ها و چاه‌ها گرفته شود لذا بحث تغیییر کاربری در مواردی که غیرقانونی نبوده و برای رفع مشکل استان باشد، مشکلی نخواهد داشت و محیط زیست نیز با کمک جهاد کشاورزی می‌تواند این موضوعات را پیگیری کنند».
معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به جلوگیری از حفر چاه و مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز در سال های گذشته پیشنهاد کرد: «تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی که چاه آن‌ها خریداری می شود، در اختیار استان باشد». / الف

 




امسال بارندگی خوبی در استان نداشته‌ایم

منبع: خبر کرمان
?
امسال بارندگی خوبی در استان نداشته‌ایم

: اخبار استان کرمان – اقتصادی