امروز میزی نمانده تا گزینه‌ای علیه ما روی آن باشد

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اقدامات درخشان نیروهای نظامی و با یادآوری سخنان برخی مبنی بر اینکه گزینه نظامی روی میز است، گفت: امروز میزی نمانده تا گزینه‌ای روی آن باشد. محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۹ فروردین ماه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در کرمان اظهار کرد: نیروهای مسلح و امنیتی […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اقدامات درخشان نیروهای نظامی و با یادآوری سخنان برخی مبنی بر اینکه گزینه نظامی روی میز است، گفت: امروز میزی نمانده تا گزینه‌ای روی آن باشد.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۹ فروردین ماه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در کرمان اظهار کرد: نیروهای مسلح و امنیتی کشور امنیت مردم را تامین می‌کنند و امنیت نعمت بزرگی است که تا از دست نرود قدر آن دانسته نمی‌شود.

او بیان کرد: دشمن تلاش‌های زیادی برای ناامنی کشور ما انجام داده اما با توجه به هوشیاری نیروهای مسلح و امنیتی، کاری از پیش نبرده است.

استاندار کرمان با یادآوری اتفاقاتی که در ابتدای انقلاب برای ارتش رخ داد، تصریح کرد: امام راحل با تیزبینی ارتش را حفظ کردند و امروز یکی از ارکان مهم امنیتی کشور، ارتش است.

او با اشاره به اقدامات درخشان نیروهای نظامی و با یادآوری سخنان برخی مبنی بر اینکه گزینه نظامی روی میز است، اظهار کرد: امروز میزی نمانده تا گزینه‌ای روی آن باشد.

فداکار با اشاره به حضور ارتش در بحران‌ها و بلایای طبیعی تصریح کرد: ارتش یکی از اولین ارگان‌هایی است که در حوادث و بحران‌ها به امداد مردم می‌آید.

انتهای پیام




امروز میزی نمانده تا گزینه‌ای علیه ما روی آن باشد

منبع: ایـسنا
? امروز میزی نمانده تا گزینه‌ای علیه ما روی آن باشد