امروز غدیر بدون تردید انتخابات ۸ تیر است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز غدیر بدون تردید انتخابات هشت تیرماه است، غدیر منحصر به آن زمان نیست در همه اعصار باید باشد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیت‌الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جشن عید غدیر در رابر، ضمن […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز غدیر بدون تردید انتخابات هشت تیرماه است، غدیر منحصر به آن زمان نیست در همه اعصار باید باشد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیت‌الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جشن عید غدیر در رابر، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: مجالس خود را به نام مولا زینت دهید.

وی افزود: شهید مطهری فرمودند «من شیراز را دوست دارم؛ چون در این فضا ملاصدرا نفس کشیده»؛ با این ملاک رابر دوست‌ داشتنی است؛ چون فرزندی مایه افتخار به ایران و اسلام سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی را تحویل داده است. 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دو روز در سال بی‌نظیر است، تصریح کرد: یکی شب و روز عاشورا و شب و روز گریه برای امام حسین علیه‌السلام است، دوم روزی که تماماً سفارش به شادی شده هیچ روزی به‌اندازه آن نیست آن روز عید غدیر است. 

وی توصیه کرد: روز عید غدیر لبخند بر لبانتان باشد، بهترین لباس‌ها را بپوشید، پدرها بهترین روز برای بچه‌ها ببینند، به همدیگر ولایت علی تبریک بگویید این تبریک یک عبادت است، روز عید غدیر زیاد صلوات بفرستید، عطر بزنید، غسل روز عید مستحب است، هیچ روزی در سال به‌مثل این روز سفارش به شاد نشده است، به همدیگر عیدی بدهید. بگذارید فرزندانتان با محبت علی علیه‌السلام بزرگ شوند محبت مولا علی علیه‌السلام در عمق جانشان بنشاند روز شاد اهل‌بیت علیه‌السلام شاد باشید. 

آیت‌الله خاتمی گفت: چهار حادثه در تاریخ اسلام کلیدی‌ترین حوادث است یک بعثت نبی اکرم (ص)، بعثت عید انسانیت است، اگر غدیر نبود بعثت نبود، اگر عاشورا نبود نه از غدیر خبری بود و نه از بعثت و مهدویت قصه غدیر برای ما مسئله کلیدی است. 

وی، با تأکید بر زنده نگه‌داشتن عید غدیر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری غدیر شناسنامه شیعه است این شناسنامه را برای جوانان باز کنید بدانند هر چه داریم از غدیر داریم این مجلس از آن مجالس دوست‌داشتنی است. 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با غدیر با اشاره به سخن امام صحیفه نور جلد ۲۰ صفحه ۲۸ افزود: غدیر منحصر به آن روز آن زمان نیست غدیر در همه اعصار باید باشد.

وی، در تبیین این جمله امام با بیان این سؤال که امروز غدیر کجاست، تأکید کرد: امروز غدیر بدون تردید انتخابات هشتم تیرماه است غدیر منحصر به آن زمان نیست در همه اعصار باید باشد در همه انتخاب‌ها حضور مردم اصل و اساس است هر رأی که روز جمعه به صندوق ریخته می‌شود، آری مجدد به‌نظام اسلامی، بیعت مجدد با امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است. 

آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: هر رأی که روز جمعه به صندوق ریخته می‌شود آری مجدد به جمهوری اسلامی ایران است در سال ۵۸ حدود ۹۸ درصد مردم، رأی آری به جمهوری اسلامی گفتند در سال ۱۴۰۳ این همان پای صندوق رأی آمدن آری مجدد به جمهوری اسلامی ایران که عبادت است.

وی، با اشاره به گفته مرحوم مشکینی که روزی باید رأی دهید وضو بگیرید با طهارت به قصد عبادت پای صندوق رأی بروید که تقویت نظام اسلامی است، گفت: روز رأی‌گیری هر گام برمی‌دارید مثل نماز جمعه است همان ثواب پای صندوق رأی و ریختن رأی دارد. 

آیت‌الله خاتمی، با بیان اینکه اولویت اول حضور است، عنوان کرد: اگر ایران سربلند و اسلام می‌خواهید روز جمعه باید پای صندوق رأی حاضر شوید انتخاب اصلح یک روش عقلایی است.

وی با اشاره به سوره یونس و تشخیص جبهه انقلاب و ضدانقلاب گفت: نوه رضاخان قلدر؛ نوه خاندان اسلام‌ستیز، عفت ستیز، مردم‌ستیز، ۵۷ سال حکومت ستیز، گفته من به رنگ فیروزه‌ای رأی می‌دهم فتنه‌گران می‌خواهند ایران را برده کنند تا این نسل زنده‌اند نخواهید توانست و نخواهد گذاشت شما به کام شیطانی‌تان برسید. 

امام‌جمعه موقت تهران، با بیان اینکه طلایی‌ترین دوره ریاست‌جمهوری دوره ۳۳ ماهه شهید رئیسی بود گفت: رئیس‌جمهور تراز شهید آیت‌الله رئیسی است شهید رئیسی ذوب در دین، ولایت بود در طول این مدت دوره ۳۳ماهه شهید رئیسی ۸ هزار و ۸۰۰ کارخانه را احیا کرد، در دولت روحانی این کارخانه‌ها تعطیل شد خیلی برایشان تعطیل‌شدن کارخانه‌ها عادی بود دولت روحانی ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت رئیسی باقی گذاشت و دولت شهید رئیسی بدهی‌ها را پرداخت کرد. 

وی با بیان اینکه عزت، اقتدار را شهید رئیسی به دیپلماسی خارجی آورد تأکید کرد: ملت ایران منزوی نشد و سربلند و در اوج قله هست، زمان شهادت شهید رئیسی ۹ کشور جهان اعلام عزای عمومی کردند و ۹۰ هیئت دیپلماسی برای تسلیت در سطوح بالا به ایران آمدند، ما منزوی نیستیم شهید رئیسی دیپلماسی خارجی را احیا کرد و نشان داد می‌تواند میدان و دیپلماسی با هم کار کند. 

آیت‌الله خاتمی، عنوان کرد: واکسیناسیون سراسری کرونا که ۷۰۰ کشته در یک روز این‌ها می‌گفتند FATF را امضا نکردیم به ما واکسن کرونا نمی‌دهند با ورود شهید رئیسی FATF امضا نکرد و کرونا واکسیناسیون برای رفع کرونا وارد کرد، کرونا از کشور رخت بر بست، چرا ناجوانمردی می‌کنند این خدمات بزرگ نمی‌گویند، کاهش نرخ بیکاری افزایش پنج  برابری صادرات، احیا نیروگاه‌ها و پایان قطعی برق به‌صراحت طلایی‌ترین دوره رهبر انقلاب در آرامش بود.

وی افزود: شهید رئیسی مردم‌مدار و عاشق مردم بود، در جایی مشکل بود گفت ۳۰ بار هم شده می‌روم تا مشکل را حل کنم. مردم‌مدار بود نه مردم شعار، حجاب متن دین است این آزادی زمان شاه که بود آمدند در مناظره می‌گویند مثل دنیا حکومت کنید شاه مثل دنیا حکومت کرد اگر می‌خواستیم مثل دنیا حکومت کنیم که انقلاب نمی‌کردیم ۲۰۰ هزار شهید نمی‌دادیم. 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اینجا انقلاب اسلامی و دولت اسلامی است شما با دشمنان انقلاب رفتید، گفتید و خندیدید این تحریم‌ها جرم اسلام‌مداری ماست ما پای ارزش‌ها ایستاده‌ایم هر دولتی که در مقابل این‌ها باشد همین تحریم‌ها هست شما می‌خواهید با سازش تحریم را حل کنید این ملت نخواهند گذاشت این ملت آرزویتان را به گور خواهد برد. 

وی افزود: بصیرت جایش اینجاست شما مردم رابر جدا مردم با بصیرتی هستید در دور سابق انتخابات رابر بالاترین رأی را به شهید رئیسی عزیز داد و ان‌شاءالله از این شهر که شهر بصیرت است می‌بینم راه تجلیل از شهید رئیسی را ادامه پیدا می‌کند.

 آیت‌الله خاتمی ادامه داد: بصیرت یعنی به‌موقع عمل‌ کردن و به‌موقع عمل‌ کردن یعنی روز جمعه رأی به جبهه انقلاب دادن است.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب اصلح کنید و جبهه انقلاب را ببینید، نوه رضاخان قلدر آمده چه بر سر انقلاب می‌خواهند بیاورند؟ تا این مردم و حزب‌اللهی‌ها، تا این همشهریان شهید حاج‌قاسم سلیمانی هستند هیچ غلطی نخواهند توانست کنند.

انتهای خبر/
 


امروز غدیر بدون تردید انتخابات ۸ تیر است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? امروز غدیر بدون تردید انتخابات ۸ تیر است