امروز دنیای بیدار توسط امام خامنه‌ای(ره) هدایت می‌شود

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وجدان‌های مردم جهان با دیدن غزه بیدار شده و در این شرایط سید علی خامنه‌ای مثل امام خمینی(ره)، هدایتشان را به دست گرفته است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ آیت‌الله احمد شیخ‌بهائی گفت: سالروز قیام ۱۵ خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و […]



نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وجدان‌های مردم جهان با دیدن غزه بیدار شده و در این شرایط سید علی خامنه‌ای مثل امام خمینی(ره)، هدایتشان را به دست گرفته است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ آیت‌الله احمد شیخ‌بهائی گفت: سالروز قیام ۱۵ خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و هم‌زمانی آن با شهادت شهدای خدمت و صدور نامه مهم مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکا و سایر کشورها بسیار الهام‌بخش است.

وی بیان کرد: در ۱۵ خرداد مردم فقط و فقط به خاطر اسلام و بدون هیچ سازماندهی از طرف نهاد، حزب، گروه و دسته‌ای به‌طور خودجوش به میدان آمدند؛ وقتی احساس کردند جان امام در خطر است، ملت قیام کرد و در این صحنه هزاران نفر آسیب دیدند، زخمی و شهید شدند، تیر خوردند، بسیاری از علما به زندان رفتند و بعضی شکنجه شدند ولی انقلاب پا گرفت.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در سال ۱۳۵۶ پیام‌های امام(ره) بود که جرقه انقلاب را زد؛ در ۱۹ دی، بعد ۲۹ بهمن و بعد چلچله‌های انقلاب، چله پس از چله رسیدند و با پیام‌های امام(ره) بود که روح اسلام دمیده شد و مردم قیام کردند.

وی افزود: الان هم می‌بینیم در صحنه جهانی تاریخ دارد ورق می‌خورد، اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار شده، آمریکا تمام هستی خود را به هستی زوال‌پذیر اسرائیل گره زده و همه قدرت‌ها دارند با هم در باتلاق سقوط می‌کنند.

آیت‌الله شیخ‌بهائی عنوان کرد: مردم جهان صحنه‌های وحشتناک غزه را می‌بینند، وجدان‌ها بیدار شده، همه به صحنه آمده‌اند و در این شرایط است که می‌بینیم رهبر معظم انقلاب مثل حضرت امام(ره)، رهبری را به دست می‌گیرد و با ارسال نامه برای مخاطبان دانشگاهی در غرب و شرق عالم که در بعضی جاها تا ۴۰ میلیون بازدید خورد، پیام را منتقل می‌کند، اولا جهت می‌دهد و حقیقت را روشن می‌کند.

وی افزود: جهاد تبیین می‌کند و این که حقیقت فلسطین و اسرائیل چیست را تبیین می‌کند و بعد مسیر را به قرآن می‌کشاند؛ به دو آیه قرآن استناد می‌کند؛ «فَاستَقِم کَما اُمِرت»، استقامت کن و محور همه این تلاش‌ها عدالت است؛ «لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون»، نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: و در آخر هم همه را دعوت می‌کند که با قرآن آشنا شوند، یعنی این حرکت جهانی بر‌اساس ظلم اسرائیل را به سوی محور حقیقی قصه که قرآن و اسلام است، جهت‌دهی می‌کند و این نشان‌دهنده این است که بعد از ۶ دهه خون شهدای ۱۵ خرداد هنوز می‌جوشد و همان مسیر حرکت انقلابی، مردمی و اسلامی کماکان ادامه دارد.

وی اذعان کرد: اگر آن زمان در سطح تهران و قم بود و در سال ۵۶ و ۵۷ در سطح ایران بود، الان در سطح جهان است و جبهه مقاومت دارد عضو می‌گیرد و در سطح جهان مردم دارند موضع خود را مشخص می‌کنند.

آیت‌الله شیخ‌بهائی در پایان خاطر نشان کرد: آن فطرت‌ها و وجدان‌هایی که بیدار شده‌اند، در طرف درست تاریخ می‌ایستند و با نابودی اسرائیل و به دنبالش استکبار جهانی ان‌شاءالله شاهد شکوفه زدن عدالت در جهان باشیم که با ظهور امام زمان(عج) این کار به نتیجه خواهد رسید.

منبع: کرمان۱۴۰۰
 
انتهای خبر/کارگرزاده 


امروز دنیای بیدار توسط امام خامنه‌ای(ره) هدایت می‌شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? امروز دنیای بیدار توسط امام خامنه‌ای(ره) هدایت می‌شود