امروز حضور مؤثر در فضای مجازی، تکلیف است

مدیر کل صدا و سیما استان کرمان گفت: امروز اگر بگوییم که حضور موثر در فضای مجازی، یک تکلیف انسانی، شرعی و قانونی ما است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ احمد علیرمضانی عصر امروز آئین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال استان کرمان گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای است و سردمداران و فرماندهان […]

مدیر کل صدا و سیما استان کرمان گفت: امروز اگر بگوییم که حضور موثر در فضای مجازی، یک تکلیف انسانی، شرعی و قانونی ما است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ احمد علیرمضانی عصر امروز آئین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال استان کرمان گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای است و سردمداران و فرماندهان این جنگ رسانه‌ای باید در لشکر ثارالله مانند دفاع مقدس و حتی پررونق‌تر بجنگند و ما باید در بستر فضای مجازی به تولید محتوا بپردازیم و این رویدادها مقدمه و فرصتی برای تمرین است.

مدیر کل صدا و سیما استان کرمان ادامه داد: این رویداد یک رزمایش تولید محتوا بود، برای اینکه هر فردی یک رسانه شود و امروز اگر بگوییم که حضور موثر در فضای مجازی، یک تکلیف انسانی، شرعی و قانونی ما است، سخن گزافی نگفتیم چرا که دشمن با تمام ظرفیتش به میدان آمده است.

وی تأکید کرد: تردید نکنید جبهه مقابل امام زمان(عج) امروز جبهه استکبار است؛ همچنین کسانی که در داخل کشور سهوی یا عمدی با سکوت یا تایید اعلام رضایت کنند از عملکرد دشمنان در این جبهه باطل سهیم هستند.

علیرمضانی خاطرنشان کرد: از همه افرادی که حمایت کردند و بانی این رویداد بودند خصوصا سازمان تولید محتوای دیجیتال بسیج تشکر می‌کنم.

انتهای خبر/م

 




امروز حضور مؤثر در فضای مجازی، تکلیف است

منبع:آرمـان
? امروز حضور مؤثر در فضای مجازی، تکلیف است