امروز جغرافیای عالم فریاد غزه دارد | اخبار سیاسی

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جغرافیای عالم امروز فریاد غزه دارد، گفت: اگر تا دیروز فلسطین در سکوت خبری در حال محو شدن و در حال بلعیده‌شدن در معامله قرن بود اکنون در سطح مطالبه کل عالم و در سطح معادلات کل دنیا خود را نشان می‌دهد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با […]



کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جغرافیای عالم امروز فریاد غزه دارد، گفت: اگر تا دیروز فلسطین در سکوت خبری در حال محو شدن و در حال بلعیده‌شدن در معامله قرن بود اکنون در سطح مطالبه کل عالم و در سطح معادلات کل دنیا خود را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: رژیم صهیونیستی در یک تصور خام فکر می‌کرد با کشتار هزاران نفر از مردم مظلوم غزه می‌تواند این باریکه را مثل خیلی از جغرافیای فلسطین به اشغال خود درآورد. ولی در عملیات طوفان‌الاقصی به تعبیر امام خامنه‌ای همه جداول آنان بهم خورد و دچار ضربه فنی شد که به این آسانی از آن خارج نمی‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: شهادت ۴۲ هزار نفر از مظلوم‌ترین انسان‌های عالم توسط رژیم خبیث تا دندان مسلح نتوانست عزم مردم غزه را از مقاومت فلسطین کاهش دهد. یعنی با یک حساب به ازای هرمتر (طول) این باریکه یک شهید تقدیم شده شهدایی از زن، مرد، کودک، پیر، جوان، نوجوان، اما آن‌که شکست خورده میدان است، رژیم سفاک صهیونیستی است.

وی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی بیش از یک سال با قوی‌ترین سلاح‌های اهدایی آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی مرتجعین نتوانسته ذره‌ای از مقاومت این مردم را کم کند، بلکه روز به روز بالنده‌تر و اکنون غزه تنها یک باریکه ۴۵ در ۹ کیلومتر نیست بلکه جغرافیای عالم امروز فریاد غزه دارد.

سنجری اظهار کرد: اگر تا دیروز فلسطین در سکوت خبری در حال محوشدن و در حال بلعیده‌شدن در معامله قرن بود اکنون در سطح مطالبه کل عالم و در سطح معادلات کل دنیا خود را نشان می‌دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: پاره تن اسلام و مظلوم‌ترین نقطه در منظومه شمسی امروز درصدر اخبار دنیاست و امروز در بالاترین سطوح دانشگاهی، علمی، کمپین‌های حمایت از غزه و فلسطین فعال شده گرچه سازمان‌های به اسم حقوق بشری و سازمان‌های مردم نهاد فرمایشی نهایت گفتمان‌شان خویشتن‌داری است، اما این مقاومت فلسطین است که اکنون قوی‌تر از گذشته و این آرمان فلسطین است که مرزها را درنوردیده و تبدیل به یک مطالبه جهانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن خون آشام تصورش این بود بعد از هفت اکتبر فرصت برای پایان‌بخشی به مسئله فلسطین فرصت دارد، اما نه تنها موفق نشد بلکه سرزمین‌های اشغالی امروز برای ساکنین آن ناامن‌تر و متزلزل‌تر از کل دوران تاسیس این رژیم جعلی شده است.

انتهای خبر/م


امروز جغرافیای عالم فریاد غزه دارد

منبع:آرمـان
? امروز جغرافیای عالم فریاد غزه دارد