امروز بزرگ‌ترین معروف شرکت در انتخابات است

ائمه جمعه شهرستان‌های استان کرمان ضمن تاکید بر حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، شرکت در انتخابات را بزرگ‌ترین معروف دانستند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های نماز جمعه ایه هفته ائمه جمعه در زمینه توجه‌به […]



ائمه جمعه شهرستان‌های استان کرمان ضمن تاکید بر حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، شرکت در انتخابات را بزرگ‌ترین معروف دانستند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های نماز جمعه ایه هفته ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام، آغاز ماه محرم و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کردند.

علاوه‌بر این با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از مردم خواستند تا با مشارکت بالای خود فردی اصلح و انقلابی را برای تکیه بر منصب ریاست جمهوری انتخاب کنند.

امام جمعه رودبار جنوب: پیروز انتخابات ملت قهرمان ایران است
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته انتخابات ۱۵ تیر را روزی مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور دانست و اظهار کرد: یک انتخابات مهم در کشور در حال برگزاری است ان‌شاءالله مردم با حضور گسترده خود برگ درخشان دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ایران ثبت می‌کنند.

وی افزود: یکی از نکاتی که در باب انتخابات در دوره اول ریاست جمهوری باید به آن توجه ویژه صورت گیرد در مورد شرکت نکردن تعدادی از مردم در انتخابات است، اینکه بگوییم مردم کشور ما شرکت نکردند و با صندوق‌ها قهر کردند تحلیل کمی نادرستی است زیرا معیار مقایسه نرخ مشارکت متوسط درصد مشارکت است.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: علت اصلی کاهش مشارکت نارضایتی اقتصادی است نه در مسائل سیاسی و مشروعیت اصل نظام که در جای خود قابل تحلیل است.

وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ان‌شاءالله خداوند ملت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کند که سرافرازی ملت ایران به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است که منتخب مردم به عزت اسلام و جامعه ایرانی پای‌بند است.

افشارمنش گفت: پیروز انتخابات ملت قهرمان و جمهوری اسلامی ایران است چون این فرد در چارچوب نظام شخصی انتخاب می‌شود.

وی عنوان کرد: ملت امروز کار خود را انجام می‌دهد و شنبه بعد از انتخابات باید شنبه مهربانی کار و تلاش برای رفع مشکلات باشد و انتظار می‌رود منتخب مردم به توصیه‌های رهبر انقلاب توجه ویژه کند.

امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: کشور رئیس جمهور خود را می‌شناسد هر کس انتخاب شود رئیس جمهور همه ملت ایران است و بعد از تنفید و نصب امام مسلمین، سکان‌دار دستگاه اجرایی کشور می‌شود فردا جشن همبستگی ملی ما و آغاز رفاقت‌های تازه برای خدمت به ملت و تحقق آرمان است.

وی خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم باید راه شهید رئیسی شهید خدمت را ادامه دهد ریل‌گذاری که در دولت سیزدهم انجام داد دولت چهاردهم باید به سرانجام برساند.

خطیب نماز جمعه رودبار جنوب بیان کرد: رئیس جمهور منتخب به لطف خدا باید سریع از پوسته تبلیغاتی خارج شود و با یارانی امین که ذره‌ای با آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی فاصله نداشته باشند عازم میدان خدمت شود و یک کابینه جهادی، مومن و کاری و اهل ایمان و تقوا و اهل ایمان به آرمان انقلاب به میدان بیاورد.

خطیب جمعه شهرستان راور: انتخاب درست در آینده مردم بسیار موثر است
حجت‌الاسلام زمانی خطیب جمعه شهرستان راور، با تاکید بر اینکه انتخاب درست در آینده مردم بسیار تاثیرگذار است، گفت: باید کسی که احساس می کنیم رویکرد بهتری داشته و می‌تواند بهتر مسائل و مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصاد را حل کند به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم.

وی با بیان این‌که مشارکت در انتخابات یکی از راه‌هایی که دست طمع دشمن را از کشور کوتاه می‌کند، افزود: به همین منظور حضور در پای صندوق‌های رأی امری ضروری برای آینده یک کشور است.

زمانی گفت: رسانه‌ها و گردانندگان فضای مجازی نیز باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کنند و می‌بایست در این فرصت پیش‌رو به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در انتخابات شرکت کنیم.

امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج: نتیجه‌ حضور مردم در انتخابات، بالندگی و شعف است
حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضوانی امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج گفت: امروز آزمایش بزرگ الهی است، عهدی را که با رئیس جمهور شهیدمان و با خدای او بستیم تکرار می‌کنیم و پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم، گزارشات نشان‌دهنده‌ آن است که ملت رشید ایران اسلامی با تیزهوشی کامل ندای مقام معظم رهبری را لبیک گفته‌اند و از صبح امروز خیل عظیم مردم دلداده به مکتب عصمت و طهارت و اسلام، نظام، انقلاب و ولایت به پای صندوق های رای می‌روند، ملت عزیز و شریف ایران درود بر شما باد.

رضوانی در ادامه بیان کرد: امیدوارم نتیجه‌ حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری بالندگی، شعف، عزت، سرافرازی و سربلندی ملت رشید ایران اسلامی باشد، برادران و خواهران شنبه بعد از هر انتخابات شنبه‌ برادری و مهربانی است که ما همه در یک چهارچوب حرکت کردیم، هدف ما اعتلای پرچم اسلام مسلمین در دنیا بود، هدف ما ناامید کردن دشمنان از نظام و انقلاب بود، ان‌شاءالله هر عزیزی که رئیس جمهور امت اسلامی شد در همین چهارچوب حرکت خواهد کرد و پرچمی که به دست شهید عزیزمان بر زمین افتاده است را بدست خواهد گرفت.

امام‌جمعه شهرستان بافت: مشارکت حداکثری باعث عزت و آبروی نظام می‌شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدزاده امام‌جمعه شهرستان بافت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: هرکس دلش برای نظام و انتخابات می‌سوزد در هفته‌ای که گذشت کار و تلاش می‌کرده که مردم بیایند در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: در مرحله اول حضور حداکثری مهم است و با دعوت از سایرین به این موضوع کمک کنید و در مرحله بعدی انتخاب اصلح مهم است و مشارکت حداکثری باعث عزت و آبروی نظام می‌شود .

امام‌جمعه شهرستان بافت عنوان کرد: علت اصلی کاهش مشارکت در همه تحلیل‌ها نارضایتی اقتصادی است نه نارضایتی سیاسی مردم نظام را دوست دارند و با رأی ندادن خود به وضعیت اقتصادی اعتراض می‌کنند و علت دیگر آن دلخوری؛رنجش مردم از بعضی مسئولان است.

محمدزاده عنوان کرد: شهید رئیسی راه خوبی را شروع کرده بود فقط سه سال دولت در دست شهید رئیسی بود اگر دولت هشت سال بود ثمرات دولت را می‌دید؛ رئیس‌جمهوری می‌تواند موفق شود که راه شهید رئیسی را ادامه دهد و ما باید بتوانیم بهترین را انتخاب کنیم.

امام جمعه موقت بم: امروز بزرگترین معروف شرکت در انتخابات است
حجت‌الاسلام مهدی فقیهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان داشت: شعار امام شهید حسین ابن علی علیه السلام احیا امر به معروف و نهی از منکر بود، بزرگ‌ترین معروف شرکت در انتخابات است، بزرگترین امر به معروف سوق دادن مردم در حضور پای صندوق‌های رای است.

خطیب نماز جمعه موقت بم بیان کرد: خودروسازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید مدیون دولت شهید خدمت آیت‌الله رئیسی است، دولت انقلابی بدون وابستگی به غرب آمار شش هزار کارگر را به بیست هزار نفر رساند.

وی افزود: تعدیل نیرو صنایع خودروسازی ارگ جدید در دولت گذشته بزرگ‌ترین دغدغه شورای تامین بود.

فقیهی در پایان خطبه دوم گفت:قرارگاه حسین‌بن‌علی امروز با مشارکت حداکثری در انتخابات یاری می‌شود.

انتهای خبر/ پسند

 


امروز بزرگ‌ترین معروف شرکت در انتخابات است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? امروز بزرگ‌ترین معروف شرکت در انتخابات است