امدادگران برای یافتن کودک ۴ ساله قلعه گنجی ٣٠ ساعت تلاش کرده اند | خبر کرمان

کرمان_مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طی ۴٨ ساعت گذشته نیروهای امدادی ٣٠ ساعت برای جستجو و نجات کودک ۴ ساله گمشده در شهرستان قلعه گنج تلاش کرده اند. به گزارش نذیر کرمان، رضا فلاح، شامگاه شنبه به خبرنگاران گفت: در روز جمعه نهم شهریورماه با اعلام مفقودی کودک ۴ ساله در محله فرج […]



کرمان_مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طی ۴٨ ساعت گذشته نیروهای امدادی ٣٠ ساعت برای جستجو و نجات کودک ۴ ساله گمشده در شهرستان قلعه گنج تلاش کرده اند.

به گزارش نذیر کرمان، رضا فلاح، شامگاه شنبه به خبرنگاران گفت: در روز جمعه نهم شهریورماه با اعلام مفقودی کودک ۴ ساله در محله فرج آباد شهر قلعه گنج، بلافاصله ٣ تیم امداد و نجات و نیروهای مردمی از شهرستان قلعه گنج برای عملیات جستجو و نجات به منطقه مذکور اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام ٣ تیم آنست (به همراه ٣ قلاده سگ‌های زنده یاب) از مرکز استان به شهرستان قلعه گنج افزود: نیروهای هلال احمر در کمتر از ۴٨ ساعت گذشته، در جستجوی کودک مفقود شده در مناطق مختلف قلعه گنج به مدت ٣٠ ساعت تلاش کردند.

وی بابیان اینکه شامگاه امروز شنبه عملیات جستجو به دلیل تاریکی شب متوقف شده است، افزود: یک تیم امداد و نجات با تجهیزاتی از قبیل پهپاد از مرکز استان به قلعه گنج اعزام شده و ادامه عملیات جستجو و نجات فردا یکشنبه قبل از طلوع آفتاب آغاز خواهد شد.

کد خبر ۶۲۱۲۶۳۹


امدادگران برای یافتن کودک ۴ ساله قلعه گنجی ٣٠ ساعت تلاش کرده اند

منبع: مــهر
? امدادگران برای یافتن کودک ۴ ساله قلعه گنجی ٣٠ ساعت تلاش کرده اند