امدادرسانی هلال احمر به ۲۸۰ نفر متاثر از سیل های اخیر در جنوب کرمان

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر طی دو روز گذشته ۲۸۰ نفر متاثر از سیل و بارندگی های اخیر در جنوب استان را امدادرسانی کردند. رضا فلاح پنجم مردادماه در جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان رودبارجنوب بیان کرد: در پی بارندگی های شدید در نقاط مختلف […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر طی دو روز گذشته ۲۸۰ نفر متاثر از سیل و بارندگی های اخیر در جنوب استان را امدادرسانی کردند.

رضا فلاح پنجم مردادماه در جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان رودبارجنوب بیان کرد: در پی بارندگی های شدید در نقاط مختلف استان؛ امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تا کنون با ارزیابی ۲۵ شهر و روستا ۲۸۰ نفر متاثر از سیل را امدادرسانی کردند.

وی افزود: تاکنون ۳۱۵ نفر در شهرستان های ارزوئیه، کهنوج، عنبرآباد، جیرفت، منوجان، قلعه گنج، رودبارجنوب، فاریاب، رابر، بافت، سیرجان و شهربابک در بارندگی های اخیر دچار حادثه شدند.

فلاح با اشاره به حضور ۳۲ تیم امدادونجات در مناطق حادثه دیده بیان کرد: ۱۳۰ امدادگر و نجاتگر به حادثه دیدگان در شهرستان های مختلف امدادرسانی می کنند.

او با اشاره به ارتباط مستمر جمعیت هلال احمر استان کرمان با اداره هواشناسی تصریح کرد: تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت در سراسر استان در آماده باش کامل به سر می برند.

فلاح همچنین به آماده باش تیم امدادهوایی هلال احمر اشاره کرد و گفت: تا کنون چندین محموله از اقلام امدادی و بسته های غذایی به شهرستان های جنوب، شرق و غرب استان کرمان ارسال شده است.

لازم به ذکر است جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان رودبارجنوب با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان های جنوبی برگزار شده است.

انتهای پیام




امدادرسانی هلال احمر به ۲۸۰ نفر متاثر از سیل های اخیر در جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? امدادرسانی هلال احمر به ۲۸۰ نفر متاثر از سیل های اخیر در جنوب کرمان