امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان کرمان به ۱۸ تن گرفتار در برف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از امدادرسانی نجاتگران پایگاه خانه سرخ به ۱۸ نفر گرفتار در برف و کولاک در محور کرمان به سیرجان خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران از ورود سامانه بارشی به استان کرمان […]

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از امدادرسانی نجاتگران پایگاه خانه سرخ به ۱۸ نفر گرفتار در برف و کولاک در محور کرمان به سیرجان خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران از ورود سامانه بارشی به استان کرمان از حدود ساعت ۳ بامداد روز گذشته به استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: این سامانه بارشی از سمت غرب به استان کرمان وارد شد و در این مدت شاهد بارش برف و کولاک در برخی از جاده‌های استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نجاتگران پایگاه خانه سرخ به مسافرینی که در محور سیرجان به کرمان در برف و کولاک گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند، گفت: در این مدت امدادرسانی نجاتگران پایگاه خانه سرخ به ۱۸ نفر گرفتار در برف و کولاک در محور کرمان به سیرجان انجام شد.

فلاح با بیان اینکه عملیات امدادرسانی به مدت ۱۱ ساعت به طول انجامیده است، افزود: نجاتگران هلال احمر بین در راه ماندگان این محور بسته‌های غذایی و آب معدنی توزیع کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه به نقص فنی یک خودرو در این محور بیان کرد: این خانواده ۴ نفره نیز اسکان اضطراری داده شدند.   

انتهای پیام/۵۱۱/




امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان کرمان به ۱۸ تن گرفتار در برف و کولاک

منبع: تسنــیم
? امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان کرمان به ۱۸ تن گرفتار در برف و کولاک