امدادرسانی شبانه به عشایر گرفتار در سیل

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه از امدادرسانی شبانه ماموران تیم گشت انتظامی به چند خانواده عشایرنشین گرفتار در مسیر سیلاب محدوده روستای دولت آباد خبر داد. به گزارش فت فتو؛ سرهنگ علی اسفندیاری ضمن اعلام این خبر گفت: نیمه های شب گذشته طی تماس یک شهروند به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه بارندگی […]

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه از امدادرسانی شبانه ماموران تیم گشت انتظامی به چند خانواده عشایرنشین گرفتار در مسیر سیلاب محدوده روستای دولت آباد خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ علی اسفندیاری ضمن اعلام این خبر گفت: نیمه های شب گذشته طی تماس یک شهروند به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه بارندگی شدید و طغیان رودخانه های فصلی باعث جاری شدن سیل در محدوده روستای دولت آباد و گرفتار شدن چند خانواده از عشایر چادر نشین در سیلاب شده است، بلافاصله ماموران تیم گشت پاسگاه انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی به عنوان اولین واحدی که به این محل رسیدند ضمن تماس با هلال احمر و دیگر عوامل امدادی پس از ساعت ها تلاش، چند خانواده گرفتار در مسیر سیلاب را به نقاط امن تر منتقل و برخی از وسایل آن ها را از مسیر آب دور کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه بیان داشت:  ماموران انتظامی در کنار انجام ماموریت های ذاتی حوزه نظم و امنیت توانستند در نیمه های شب به شهروندان گرفتار در سیل امدادرسانی داشته باشند که در این رابطه از مردم عزیز می خواهیم در مواقع بارش نزولات آسمانی که احتمال جاری شدن سیلاب وجود دارد آمادگی لازم را داشته باشند و از حضور یا تردد در حاشیه مسیل ها و نقاط فرودست خودداری کنند.

انتهای پیام




امدادرسانی شبانه به عشایر گرفتار در سیل

منبع: بــرنا
?
امدادرسانی شبانه به عشایر گرفتار در سیل