امدادرسانی به ۲۰ شهر و ۱۳۰ روستای سیل زده توسط هلال احمر کرمان

فت فتو/کرمان معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی نیروهای این جمعیت در ۲۰ شهر و ۱۳۰ روستای سیل زده خبر داد. محمد امیرخانی امروز ۱۰ مردادماه با اشاره به ادامه عملیات امدادونجات در هفتمین روز از فعالیت پدیده مونسون در استان کرمان بیان کرد: تا کنون نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان […]

فت فتو/کرمان معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی نیروهای این جمعیت در ۲۰ شهر و ۱۳۰ روستای سیل زده خبر داد.

محمد امیرخانی امروز ۱۰ مردادماه با اشاره به ادامه عملیات امدادونجات در هفتمین روز از فعالیت پدیده مونسون در استان کرمان بیان کرد: تا کنون نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان در ۲۰ شهر و ۱۳۰ روستای سیل زده امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در نقاط مختلف استان افزود: ۴۱۵ نفر متاثر از سیل توسط جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری شدند.

این مقام مسئول به تخلیه آب از ۴۴۱ باب منزل مسکونی اشاره کرد و گفت: تا کنون یک هزار و ۳۱۸ بسته غذایی، یک هزار و ۴۴۱ کیلوگرم نایلون، یک هزار و ۶۹۷ تخته پتو، ۴۵۴ تخته موکت، ۸۳ دستگاه چادر امدادی، ۹۱۸ بطری آب معدنی و هم چنین سایر اقلام معیشتی و زیستی در بین حادثه دیدگان از سیل در استان توزیع شده است.

انتهای پیام




امدادرسانی به ۲۰ شهر و ۱۳۰ روستای سیل زده توسط هلال احمر کرمان

منبع: ایـسنا
? امدادرسانی به ۲۰ شهر و ۱۳۰ روستای سیل زده توسط هلال احمر کرمان