امام راحل اسلام را باید به عنوان قطب نقش‌آفرین به جهانیان معرفی کرد

امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: معمار کبیر انقلاب اسلام را به عنوان قطب مهم قدرت و نقش‌آفرین به جهانیان معرفی کرد. حجت‌السلام والمسلمین عباس گروهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: امام راحل انقلابی مجسم، اسلام ناب مجسم در […]

امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: معمار کبیر انقلاب اسلام را به عنوان قطب مهم قدرت و نقش‌آفرین به جهانیان معرفی کرد.

حجت‌السلام والمسلمین عباس گروهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: امام راحل انقلابی مجسم، اسلام ناب مجسم در زندگی و اخلاق و احساسات و تصمیم‌گیری‌ها و نیز فانی برای خدا بود و خدای متعال هم به او پاداش داد.

امام جمعه شهرستان فاریاب افزود:خمینی کبیر (ره)، با عروج ملکوتی خویش، نه‌تنها امامِ روزهای پیش از رحلت خویش بود، بلکه امام روزها و سال‌های آینده نیز شد. امری که با رهبری و زعامت مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقام نظر و عمل ادامه یافت و ایشان در جایگاه رهبری امّت اسلامی، در فرصت‌های مختلف به تبیین اندیشه و راه امام راحل (ره) پرداخته‌ و هم‌چنان نیز می‌پردازند. 

وی عنوان کرد: امام، انسان شجاع و دلیری بود و با اتکال به خداوند متعال، انقلاب را به پیروزی رساند.

 وی با بیان اینکه این انقلاب عزت ما ایرانیان است، ادامه داد: ملت ایران با تمام وجود انقلاب را درک کرده و این انقلاب عزت و مایه‌ آبروی ملت است.

حجت السلام والمسلمین عباس گروهی بیان کرد: خمینی کبیر عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح نمود.

امام جمعه فاریاب گفت: خمینی کبیر روح اعتماد به نفس، افتخار، شجاعت، خودباوری و مقاومت را در ملت‌های ستم‌دیده و آزادگان جهان دمید و امت اسلامی را پس از سال‌ها  غفلت احیا کرد و اسلام را به عنوان قطب مهم قدرت و نقش‌آفرین به جهانیان معرفی کرد.

گروهی عنوان کرد: ۱۴خرداد سالروز عروج بزرگ مردی است که یکی از عظیم‌ترین انقلاب تاریخ را با دو عنصر «دین» و «مردم» بنیان نهاد؛ انقلابی که سرآغاز آن قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بود و همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد که نشانه‌های پویا بودن این انقلاب و راه امام خمینی (ره) آشکار است.

حجت السلام ولمسلمین گروهی افزود: دوران جدید که امام خمینی(ره) ما آن را با قیام و ایستادگی و اتکال به خدا و تکریم و تعظیم نسبت به ارزش‌های معنوی و با اعتمادش به آحاد مردم آغاز کرد، ملت‌ها را از شرّ سلطه‌های جهانی نجات داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امام راحل استاد و پیشوایی نمونه در اخلاق‌مداری و سیاست بود، حضرت آیت الله خامنه‌ای در فرصت‌های مختلف به تبین اندیشه و راه آن امام فرزانه می‌پردازند. ملت ما، پشت سر رهبر باعظمت و استثنایی خود، اولین ملتی بود که قدم در این دوران جدید گذاشت و پایه‌های آن را مستحکم کرد و با مقاومت خود، برای ملت‌های دنیا، شاهدی بر صدق این ادعاها شد.
 

انتهای خبر/م.ق




امام راحل اسلام را باید به عنوان قطب نقش‌آفرین به جهانیان معرفی کرد

منبع:آرمـان
? امام راحل اسلام را باید به عنوان قطب نقش‌آفرین به جهانیان معرفی کرد