امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و همواره در کنار مردم

امام جمعه کرمان گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و بی‌نظیر بود که ارتباط عمیقی با مردم داشت و هیچ وقت از جامعه فاصله نگرفت. به گزارش نذیر کرمان ، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلی امام علی (ع)  با گرامیداشت یاد شهدای قیام مهم پانزده […]

امام جمعه کرمان گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و بی‌نظیر بود که ارتباط عمیقی با مردم داشت و هیچ وقت از جامعه فاصله نگرفت.

به گزارش نذیر کرمان ، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلی امام علی (ع)  با گرامیداشت یاد شهدای قیام مهم پانزده خرداد گفت: خون شهیدان این قیام آغازی بر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره )گفت: امام شخصیتی الهی و بی‌نظیر در تاریخ است که ظرفیتهای خدادی  خویش را به خوبی می شناخت و به خود شناسی کامل رسیده بود.

 

وی افزود :امام یک عارف واقعی بود و  رابطه ویژه ای با خدا داشت و در برابر قدرتهای جهنمی هیچ ترسی به خود راه نمی‌داد ، او خود را  در کنار مردم می دید و عمر خود را صرف اگاهی توده ها کرد و همین ارتباط مردم با امام باعث پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه کرمان همچنین انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب بعنوان یک شخصیت عالم عامل و با تجربه  بعد از حضرت امام  به رهبری جامعه اسلامی  را مایه یاس دشمن دانست و گفت: تخصص تعهد مدیریت قوی و کوتاه نیامدن از خط و راه امام از ویژگیهای حضرت ایت الله خامنه ای است که کشور را در جایگاه اقتدار و موفقیت قرار داده است.

وی همچنین با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب گفت :مقام معظم رهبری مدال مجلس انقلابی را به مجلس فعلی شورای اسلامی داد و باید این افتخار را به مجلس تبریک گفت، اما نباید فراموش کرد که این عنوان تکلیف مجلس را برای عمل به وظایفش سنگین تر کرده است و انها در مدت باقی مانده باید طوری عمل کند این عنوان همواره و در بین همه ادوار مجلس برازنده آنها باشد .

[ad_1]

[ad_2]

امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و همواره در کنار مردم

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و همواره در کنار مردم