امام خمینی (ره)؛ شخصیتی ممتاز، جامع و جهانی

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: شخصیت حضرت امام خمینی، شخصیتی ممتاز، جامع و جهانی است که اخلاقی متواضع داشت و احیا کننده دین بود.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه […]

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: شخصیت حضرت امام خمینی، شخصیتی ممتاز، جامع و جهانی است که اخلاقی متواضع داشت و احیا کننده دین بود.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان گفت: شخصیت امام خمینی، شخصیتی ممتاز، جامع و جهانی است که اخلاقی متواضع داشت و احیا کننده دین بود.

وی افزود: امام راحل ( ره )  انقلابی را طراحی کرد که در جهان بدیل ندارد و مکتب شهید سلیمانی ذیل مکتب امام است که جهان را به لرزه آورد.

رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی  (ره) ارزشها را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی  (ره) در جای جای استان و اعزام ۳ هزار نفر به مراسم سالگرد در مرقد امام راحل خبر داد.

آقای انجم شعاع گفت: مراسم محوری بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ۱۳ خرداد ساعت ۲۰ در مسجد امام خمینی کرمان برگزار خواهد شد.




امام خمینی (ره)؛ شخصیتی ممتاز، جامع و جهانی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? امام خمینی (ره)؛ شخصیتی ممتاز، جامع و جهانی