امام خمینی(ره) شخصیتی بی‌بدیل در تاریخ بشریت بود

امام جمعه راین گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌بدیل و یگانه در تاریخ بشریت بودند که با رهبری و هدایت داهیانه خویش، انقلابی عظیم را به ثمر رساندند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده امام جمعه راین گفت: امنیت امروز افضل‌تر از نان شب است و این امنیت را مدیون رزمندگان […]



امام جمعه راین گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌بدیل و یگانه در تاریخ بشریت بودند که با رهبری و هدایت داهیانه خویش، انقلابی عظیم را به ثمر رساندند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده امام جمعه راین گفت: امنیت امروز افضل‌تر از نان شب است و این امنیت را مدیون رزمندگان و شهدا چه در جنگ دفاع‌مقدس چه در جنگ‌نرم هستیم.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس انقلاب‌اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز قرن ۲۱ در حقیقت جنگ مغزها است و صدا صدای دروغ‌پردازی فضای‌مجازی است و دشمن به دنبال شایعه پراکندگی و دروغ پردازی و ناامیدی در بین مردم است و باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

امام جمعه راین با بیان اینکه دشمنان به دنبال گسترش ناامیدی در بین مردم هستند، تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند ما را از مسیر خود باز دارد و در فضای‌مجازی با دروغ پردازی قدرت تسخیر اعتقاد و افکار ما را ندارند و از همین روی سعی می‌کند خانه و خانواده ما را از دستمان بگیرند ولی به فضل الهی و هدایت‌های امام‌خامنه‌ای برگرفته از هدایت‌های امام‌عصر (عج) ما را به سر منشأ مقصود رسانده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده با اشاره به ویژگی‌های شهدای خدمت گفت: شهید جمهور خداباور بود و مشکلات مردم را درک و حامی محرومان بود و در مناطق محروم خدمت، و مردم دوست و مردم‌یار بود.

وی ادامه داد: شهید جمهور در دوران نامزدی ریاست جمهوری هیچ‌وقت بیان نکرد که دنبال قدرت و ریاست است و چهره‌های واقعی بعضی انسان‌ها را عیان نکرد چرا که وی عاشق ولایت بود و هیچ وقت خودش را بالاتر و برتر از مقام رهبری نمی‌دانست، هرگز مردم را دل‌سرد نکرد و بدهی دولت قبلی را به رخ نکشید و امیدوارگونه صحبت می‌کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده  اظهار کرد: شعار سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امام وعده صادق نام‌گذاری شد؛ چون امام راحل وعده نابودی رژیم صهیونیستی را داده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) بشارت این امر را داده است که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود و فلسطینی‌ها سرزمین خود را پس خواهند گرفت و در آنجا حکومت اسلامی برقرار خواهند کرد.

امام جمعه راین تاکید کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌بدیل و یگانه در تاریخ بشریت بودند که با رهبری و هدایت داهیانه خویش، انقلابی عظیم را به ثمر رساندند و ملت ایران را از یوغ ستم و استبداد رهایی بخشیدند.

اسماعیل‌زاده عنوان کرد: قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران به شمار می‌رود که در این روز، مردم ایران با فداکاری و جانفشانی، خشم و انزجار خود از رژیم ستمگر پهلوی را به نمایش گذاشتند و عزم راسخ خود را برای رهایی از چنگال ظلم و استبداد اعلام کردند.

امام جمعه راین با تأکیدبر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: رئیس جمهور شهید موفق شد تصویری جاودانه از موقعیت خدمت در جایگاه ریاست جمهوری بر جای بگذارد و میراثی گران‌بها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت، بنابراین در انتخاب رئیس جمهور باید کاری کنیم تا خون شهیدان خدمت پایمال نشود و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

اسماعیل‌زاده با اشاره به انتخاب رئیس جمهور آینده در هشت تیر بیان کرد: بنا به فرمایش مقام رهبری، رئیس جمهور باید وفادار به کشور و انقلاب و مردم باشد و توانایی عبور از تحریم‌ها را داشته باشد و قطع وابستگی داشته باشد و در مقابل استکبار جهانی بایستد و در بین مردم مقبولیت داشته باشد.

وی گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و الهی و اسلامی است و شخصی را انتخاب کنیم که خواهان انقلاب و اسلام و خاک پاک مقدس است و برای آینده کشور اهمیت می‌دهد و حضور مردم در پای صندوقهای رأی همچون دژ فولادین است و نشانگر اقتدار نظام است پس با انتخاب اصلح ایرانی مقتدر داشته باشیم.

اسماعیل‌زاده عنوان کرد: چهاردهم خردادماه یادآور اندوه ارتحال بزرگ مردی است مجاهد و نستوه،که روز عروج ملکوتی امام راحل در عصر حاضر، تمامی آزادمردان دنیا در فقدان امام خمینی (ره) این عالم ربانی،مرجع عظیم الشأن ورهبر کبیرانقلاب اسلامی ایران، لباس عزاورخت ماتم پوشیده و در این غم بی‌پایان در ۳۵ سالگردارتحالش به سوگ نشستند.

 وی اذعان کرد: الحمدالله بالطف الهی و انتخاب خلف صالح ایشان، رهبر عالی‌قدر و حکیم، امام امروز جامعه، عزم‌هابرای تحقق وعده‌های صادق آن پیر فرزانه صد چندان گردیده است.

امام جمعه راین ادامه داد: مکتب امامین انقلاب با اتکای به پروردگار عالم، امروز امیدبخش دل مظلومان و محرومان جهان است و امروز تربیت‌شدگان مکتب ایشان، شهیدان گران‌قدری هم‌چون سیدالشهدای مقاومت شهید‌سلیمانی و سیدالشهدای خدمت شهید جمهور، شهیدرئیسی، الگو و اسوه سیاست‌مداران آزاده دنیا هستند.
 
اسماعیل‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:  اندیشه‌های انقلابی و ضداستعماری ایشان امروز روح مقاومت و مبارزه با شیاطین و مستکبران جهان را در کالبد جوانان مسلمان زنده نموده و محوری مقاوم برای دفاع در برابر ظلم و استبداد از سوریه تا عراق و از لبنان تا یمن با عملیات بزرگ طوفان‌الأقصی در منطقه ایجاد نموده است.

منبع خبر/ بوتیانیوز 

انتهای خبر/ تاج الدینی


امام خمینی(ره) شخصیتی بی‌بدیل در تاریخ بشریت بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? امام خمینی(ره) شخصیتی بی‌بدیل در تاریخ بشریت بود