امام حسین(ع) اسلام را احیا کرد | اخبار استان کرمان

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: بعد از پیامبر اسلام(ص) جامعه به‌سمتی حرکت کرد که با ارزش‌های دینی فاصله گرفت و دور شد و امام حسین(ع) بود که اسلام را احیا کرد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمان که […]



نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: بعد از پیامبر اسلام(ص) جامعه به‌سمتی حرکت کرد که با ارزش‌های دینی فاصله گرفت و دور شد و امام حسین(ع) بود که اسلام را احیا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمان که در محل مصلی امام علی علیه‌السلام گفت: هم خودم هم شما بزرگواران را به تقوایی الهی توصیه می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: امام علی علیه‌السلام فرمودند «دستورات الهی را انجام دهید، معصیت و گناه را ترک کنید».

امام جمعه شهر کرمان ابراز کرد: تقوای الهی جلب رضایت خداوند است، رضایت خداوند را در همه‌ صحنه‌های زندگی باید مدنظر قرار داد.

وی تصریح کرد: صحنه‌ای که در کربلا و عاشورای حسینی مورد بسیار مهمی است، امت‌ها و جوامع بشری حیاتی دارند، که اگر به آن توجه نکنند برای کشور و مملکت مرگ پیش می‌آید.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه قرآن کریم هم حیات فردی و هم حیات جمعی را قبول دارد و به ما گوشزد می‌کند، عنوان کرد: قرآن خبر از حیات جوامع، ملت‌ها و مردم می‌دهد و هر ملتی مرگ و حیاتی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: در ملت‌ها، عواملی آن‌ها را به‌سمت مرگ می‌کشاند، یکی از این عوامل این است، اگر جامع در شناخت حق دچار مشکل شود و نتوانست حق را بشناسد و در شناخت باطل دچار مشکل شد، به‌تدریج مرگ به سراغ آن جامع می‌آید.

امام جمعه شهر کرمان با تأکید بر اینکه تا زمانی که حق را نشناسید، نمی‌توانید در جبهه حق حرکت کنید و باید باطل‌شناس قوی باشید، اظهار کرد: اگر جامعه‌ دچار این مشکل شد و حق و باطل را نشناخت، سیاهی لشکر باطل خواهد شد و افرادی که در مقابل امام‌حسین علیه‌السلام قرار گرفتند، دچار همین مشکل شدند.
 
وی عنوان کرد: بعد از پیامبر اسلام(ص) جامعه به‌سمتی حرکت کرد که با ارزش‌های دینی فاصله گرفت و دور شد، و امت اسلام را به‌سمت مرگ تدریجی برد، و امام حسین(ع) بود که اسلام را احیا کرد.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای خبر/م


امام حسین(ع) اسلام را احیا کرد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? امام حسین(ع) اسلام را احیا کرد